• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Vi lägger ner ons

Då är vi iallafall två som skulle kunna ses på fre!

• Cissi nu är det dax

Var inne och kollade på din sida och såg att vi fyller år på samma dag Dock är jag född -79

• 08Mars

Kan troligtvis fredag. Återkommer i morgon. Tror inte jag har något bokat. Tror jag glömt kalendern i bilen - typiskt mig i så fall....

• Hanniz84

jag kan nog oxå på fredag, är inget inplanerat nu som jag vet

BF 22juli *Längtar*
  • Flakey

Hej tjejer!
    Jag hänger gärna på här om jag får? Är nyinflyttad i Haninge och fick mitt första barn 28 juli iår, en liten pojke. Vore ju toppen att lära känna fler mammor i området
    Kram

• Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-23 21:34:34 följande:
    Hej tjejer! Jag hänger gärna på här om jag får? Är nyinflyttad i Haninge och fick mitt första barn 28 juli iår, en liten pojke. Vore ju toppen att lära känna fler mammor i området Kram
    välkommen!

var i haninge bor ni?

åh, grattis till killen, då är våra barn jämngamla.. fick min tjej 1aug
    BF 22juli *Längtar*
  • Flakey
    Hanniz84 skrev 2009-08-23 21:42:04 följande:
    välkommen! var i haninge bor ni?åh, grattis till killen, då är våra barn jämngamla.. fick min tjej 1aug
    Tack! Och grattis till din lilla flicka :) Ja, skiljer bara några dagar mellan dem. Vi bor i centrala Handen, bara ca. 5 min från centrum. Ni då?
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-23 21:52:29 följande:
    Tack! Och grattis till din lilla flicka :) Ja, skiljer bara några dagar mellan dem. Vi bor i centrala Handen, bara ca. 5 min från centrum. Ni då?
    Svartbäckens By..
    flyttade hit i maj..

var bodde ni innan?

hon skulle ha kommit redan 22juli va tanken, men hon hade inga planer på att flytta ut alls
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!