Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Så tjejer... När passar er bra? ?
Min make går på föräldraledighet nästa vecka o det gör att jag får lite mer hjälp med barnen..
Antingen att han kommer med eller att jag tar med mig ett barn bara...
För min del spelar det absolut ingen roll. Jag kan när som. Mannen jobbar visserligen bara varannan vecka men jag tror inte han är så jätte-intresserad av att hänga med en massa morsor
Nåt som däremot skulle passa för mig är någonstans lite inringat. Killarna är grymt nyfikna så dom springer runt en hel del och det blir mycket jaga... Gärna åt varsitt håll
jag har ju inga innan men ja kanske kan komma och fika ändå..
Nallebjörnis: Klart du ska hänga på!
Tack för mottagandet. Tja min tjej hamnar ju under två år gällande vaccin men riktlinjerna är ju inte klara ännu så vi får se. JAg vill dock inte utsätta henne för något som inte känns säkert. Hur ska ni alla gravida göra. Riktlinjerna gällande oss är ju inte klara ännu heller så jag vet inte..... Då man lyssnar på "de som vet" tycker jag att jag hör lite olika. Vissa säger att det är en lätt "influensa" och andra att det inte verkar vara det. Det har ju trots allt inte varit så många svåra fall så jag är lite kluven. Detta då det verkar saknas information om hur fostret kan skadas av vaccinet. Usch det är svårt!
Inhägnat...jag känner faktiskt inte till något sådant ställe här i kommunen men kanske gör någon det. Tyresta har väl rätt "ofarliga" områden men ändock går deet ju att springa långt....
Hihi, jag känner igen det där. Min dotter vinkar ock så bara springer hon. Det är först då jag springer o gömmer mig som hon kommer tillbaka. Hon är ännu lite väl liten för att våga lämna mamma helt!
Cissi nu är det dax: VA mysigt med tvillingar o va kul det vore om det blir ett tvillingpar till - fast jobbigt kan jag tänka mig.
4blommor: Hihi, ja ni låg då verkligen i. Va kul att det tog sig så snabbt!
Jag jobbar för tillfället bara 25% men går upp till 50% om ett par v. Vore kul att träffas o snacka lite skit!
jag har semester veckan ut.. ska till läkaren på fre så får vi se vad hon säger.. men det blir 50% iallafall.. så vi får se..
Okej!
Men vad sägs om att ses måndag nästa vecka?
Då vet Nallebjörnis hur hennes vecka ser ut...?
Männen behöver inte följa med, min är nog itne heller så jätteintresserad..
Cissi nu är det dax: Gropen är mycket "öppen sikt på" o dina pojkar e väl som mina tjejer, ... går en bra bit ifrån men vänder alltid tillbaka? :)
Tänk om man kunde snygga till en "hund-inhängnad", plantera lite gräs o ta bort lite träd o stubbar..vore perfa! :) haha....