• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Syns vi ovanför gropen? Bakom busshållplatsen typ...

• Hanniz84

jag är fortf lite osäker på vart jag ska {#lang_emotions_embarassed}
    ber mannen köra mej, men kan nån förklarar lite bättre var vi ska mötas?

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

undrar bara.. är ni hundrädda?

har lämnat bort den ena hunden, o den yngsta är sådär duktig på att va ensam, (=bita, bita )
    o mannen skulle visst åka iväg efter han släppt av mej...

så tänkte om hon kanske kunde följa med?
    hon är supersnäll, o älskar barn!

BF 22juli *Längtar*
  • Flakey

Visst är det väl den "gropen" med en fontän och en läktare, nedanför skolorna? Jag kommer ifrån andra hållet, så kanske kan mötas vid fontänen? Eller vad heter annars busshållplatsen?

• Flakey
    Hanniz84 skrev 2009-08-28 12:34:06 följande:
    undrar bara.. är ni hundrädda?har lämnat bort den ena hunden, o den yngsta är sådär duktig på att va ensam, (=bita, bita )o mannen skulle visst åka iväg efter han släppt av mej...så tänkte om hon kanske kunde följa med?hon är supersnäll, o älskar barn!
    För mig går det bra
  • Cissi nu är det dax

Beror ju lite på vilket håll ni kommer ifrån... Brandbergen eller Handen-terminalen. Min man säger att han skulle åkt förbi Brandbergen och Torvalla. Då kommer ni passera Fredrika Bremer-skolan. Sväng vänster direkt efter skolan, så ligger gropen på vänster sida.
    Vi kan väl säga att vi ses bakom busshållplatsen som ligger precis framför gropen?

• Flakey
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-28 12:38:10 följande:
    Beror ju lite på vilket håll ni kommer ifrån... Brandbergen eller Handen-terminalen. Min man säger att han skulle åkt förbi Brandbergen och Torvalla. Då kommer ni passera Fredrika Bremer-skolan. Sväng vänster direkt efter skolan, så ligger gropen på vänster sida.Vi kan väl säga att vi ses bakom busshållplatsen som ligger precis framför gropen?
    Okey, då letar jag efter en tjej med tvillingar och en med en bebis och en hund  Mig känner ni igen på min gröna barnvagn med små snurrbara hjul fram.
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-28 12:37:03 följande:
    För mig går det bra
    va bra.

Cissi-va säger du?

jag lär väl se var ni andra är kanske
    om inte annat så kanske ni ser mej, svart crescent vagn, blond, o ev en hund med mej då
    BF 22juli *Längtar*
  • Cissi nu är det dax

Jätte-kul med hunden! Mina barn äääääälskaaaaar hundar

Gillar ni förresten Snoddas? (kärleksmums) Tänkte ta med mig några att fika på...

Va kul det ska bli! Ses snart! Mina grabbar kommer ju se ut som jättar jämfört med era små knyten

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!