Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Krya på er ni andra!
Syns vi ovanför gropen? Bakom busshållplatsen typ...
jag är fortf lite osäker på vart jag ska 
ber mannen köra mej, men kan nån förklarar lite bättre var vi ska mötas?
undrar bara.. är ni hundrädda?
har lämnat bort den ena hunden, o den yngsta är sådär duktig på att va ensam, (=bita, bita
)
o mannen skulle visst åka iväg efter han släppt av mej...
så tänkte om hon kanske kunde följa med?
hon är supersnäll, o älskar barn!
Visst är det väl den "gropen" med en fontän och en läktare, nedanför skolorna? Jag kommer ifrån andra hållet, så kanske kan mötas vid fontänen? Eller vad heter annars busshållplatsen?
Beror ju lite på vilket håll ni kommer ifrån... Brandbergen eller Handen-terminalen. Min man säger att han skulle åkt förbi Brandbergen och Torvalla. Då kommer ni passera Fredrika Bremer-skolan. Sväng vänster direkt efter skolan, så ligger gropen på vänster sida.
Vi kan väl säga att vi ses bakom busshållplatsen som ligger precis framför gropen?
Jätte-kul med hunden! Mina barn äääääälskaaaaar hundar
Gillar ni förresten Snoddas? (kärleksmums) Tänkte ta med mig några att fika på...
Va kul det ska bli! Ses snart! Mina grabbar kommer ju se ut som jättar jämfört med era små knyten