• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • HeartsOnFire

Hej!
    Jag har en son på snart 18 månader, men är inte gravid. Tänkte jag kunde hänga här lite iaf eftersom jag bor i Haninge/Västerhaninge.
    Några fler som bor i Västerhaninge?
    Någon som har sitt barn på Nytorps förskola kanske?

Hoppas att allt är bra med er tjejer!

• Hanniz84

jag tyckte allafall att det va 2 mkt trevliga tjejer jag fick träffa... o söta ungar!

synd Cissi att du inte kunde stanna så länge, men nästa gång kanske vi kan va nånstans där det är lättare m barnen

BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

HeartsOnFire: Välkommen! Klart du ska hänga på! Min dotter är 17 månader så de kommer att få kul ihop allihop!

Tyvärr kunde jga inte komma som ni märkte. Kom isäng med dottern först vid 13.00 och sov ihop med henne till 15.00. Sedan iväg på babysim. Glömde tyvärr gå in på familjeliv o meddela mig. Barnvakten dvs farfar dröjde sig kvar längre än jag hade planerat. Vi hänger gärna på nästa gång! Hoppas bara det blir då jag är ledig. Skulle några vilja träffas nästa v så är jag än så länge ledig alla dagar. Vädret börjar ju bli lite sämre så vi får se om vi tar leklandet i Tyresö el ngt annat nästa gång! Kul att ni var några som kunde träffas! Skönt att regnet inte öste ner över er!

• Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-28 13:05:10 följande:
    Hej!Jag har en son på snart 18 månader, men är inte gravid. Tänkte jag kunde hänga här lite iaf eftersom jag bor i Haninge/Västerhaninge.Några fler som bor i Västerhaninge?Någon som har sitt barn på Nytorps förskola kanske?Hoppas att allt är bra med er tjejer!
    Jag bor i västerhaninge=) Ringvägen om du vet vart det ligger? Jag har satt min dotter i kö på Nytorps förskola, är det en bra förskola=)
  • HeartsOnFire
    Lunarlinken skrev 2009-08-28 19:04:05 följande:
    Jag bor i västerhaninge=) Ringvägen om du vet vart det ligger? Jag har satt min dotter i kö på Nytorps förskola, är det en bra förskola=)
    Okej. Vi bor också på Ringvägen. =)
    Jadå det tycker jag. Bra, fin gård och bra personal. Innemiljön tycker jag är bra också. Min son har bara gått där i 2 veckor, men han trivs iaf. =)
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-29 13:15:14 följande:
    Okej. Vi bor också på Ringvägen. =)Jadå det tycker jag. Bra, fin gård och bra personal. Innemiljön tycker jag är bra också. Min son har bara gått där i 2 veckor, men han trivs iaf. =)
    Där ser man!=) Okej det låter bra, jag har satt henne i kö så att hon börjar förhoppningsvis i januari. Det ser verkligen ut att vara mysigt, jag brukar promenera runt där borta=)
    Hur länge har ni bott i Vh då?
  • HeartsOnFire
    Lunarlinken skrev 2009-08-29 14:23:02 följande:
    Där ser man!=) Okej det låter bra, jag har satt henne i kö så att hon börjar förhoppningsvis i januari. Det ser verkligen ut att vara mysigt, jag brukar promenera runt där borta=)Hur länge har ni bott i Vh då?
    Okej, kanske hamnar på samma avdelning som min son. =)
    Vi har bott här sen början av juni förra året, ni då?
    Brukar ni vara ute i lekparkerna någonting?
  • Lunarlinken
    HeartsOnFire skrev 2009-08-29 18:52:33 följande:
    Okej, kanske hamnar på samma avdelning som min son. =)Vi har bott här sen början av juni förra året, ni då?Brukar ni vara ute i lekparkerna någonting?
    Ja det vore roligt om det blev så!=)
    Vi har bott här sen November -07, bodde i centrala handen innan i en etta så det var dags att köpa större och då hamnade vi här.
    Ja vi brukar vara i den stora lekparken, om du vet vilken jag menar haha, den med linbana, gungor och klätterställningar. Vet du vilken jag menar?
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!