Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Tack för senast! Det jag hann uppfatta var trevligt
Jag hade två klätterapor med mig, som dessutom var lite sjuka och hade inte sovit som jag hade planerat så dom blev rätt griniga efter nån timme. Och så lyckades Sebastian ramla ner för en klätterställning så det blev lite kaos-artat. Och till råga på allt så hade jag bara en napp. Albin hade lyckats slänga ut sin. Som jag för övrigt hittade på vägen hem
Som sagt, nästa gång hoppas jag på en längre date.
08mars - du pratade om att ses nästa vecka. Jag kan alla dagar utom tis. Nån mer som vill och kan hänga på?
Vi hänger gärna på om Dexter är lite bättre. Han är förkyld, inte direkt dålig men snorig o lite hosta. Blir förhoppningsvis bättre snart.
Vad sägs om onsdag el torsdag? Någon som kan och vill hitta på något?
Cissi nu är det dax: Hur gick det med grabben som ramlade? Jag hoppas det gick bra och bara blev lite gråt.
jag hänger gärna på igen!
kan nog när som, utom måndag, då ska vi till HS o göra sista Ultrljudet på Isa.. hoppas hoppas det va lika fint som sist!
Ons kan inte ja.. för då firar ja och sambon 2 år... *mys*