• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Tack för senast! Det jag hann uppfatta var trevligt Jag hade två klätterapor med mig, som dessutom var lite sjuka och hade inte sovit som jag hade planerat så dom blev rätt griniga efter nån timme. Och så lyckades Sebastian ramla ner för en klätterställning så det blev lite kaos-artat. Och till råga på allt så hade jag bara en napp. Albin hade lyckats slänga ut sin. Som jag för övrigt hittade på vägen hem
    Som sagt, nästa gång hoppas jag på en längre date.

08mars - du pratade om att ses nästa vecka. Jag kan alla dagar utom tis. Nån mer som vill och kan hänga på?

• SusTo

Vi hänger gärna på om Dexter är lite bättre. Han är förkyld, inte direkt dålig men snorig o lite hosta. Blir förhoppningsvis bättre snart.

• HeartsOnFire
    Lunarlinken skrev 2009-08-29 19:55:53 följande:
    Ja det vore roligt om det blev så!=)Vi har bott här sen November -07, bodde i centrala handen innan i en etta så det var dags att köpa större och då hamnade vi här.Ja vi brukar vara i den stora lekparken, om du vet vilken jag menar haha, den med linbana, gungor och klätterställningar. Vet du vilken jag menar?
    Okej. Så ni är iaf gamla Haninge-bor. =)
    Själv är jag uppvuxen i Älta och kom till Västerhaninge för att vi också ville ha större. Bodde i en ganska stor 2a innan, men den kändes för liten för oss när våran son kom.
    Jadå där brukar vi också hänga. Vi kanske ses någon dag i lekparken. =)
    Är ni där ofta?
    Jag jobbar måndag-torsdag varje vecka så de dagarna hänger jag inte så mycket i parken, men på helgerna kan det hända att vi är där. Var där senast idag på förmiddagen.
  • 08Mars

Vad sägs om onsdag el torsdag? Någon som kan och vill hitta på något?

Cissi nu är det dax: Hur gick det med grabben som ramlade? Jag hoppas det gick bra och bara blev lite gråt.

• Hanniz84

jag hänger gärna på igen!

kan nog när som, utom måndag, då ska vi till HS o göra sista Ultrljudet på Isa.. hoppas hoppas det va lika fint som sist!

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-08-30 11:19:17 följande:
    Ons kan inte ja.. för då firar ja och sambon 2 år... *mys*
    åh va mysigt! va ska ni hitta på?

jag o daniel har varit gifta 1år på fredag...
    tyckte det va igår... o jag har fortf inte fixat mitt nya körkort {#lang_emotions_dreamer}
    BF 22juli *Längtar*
  • Nallebjörnis
    Hanniz84 skrev 2009-08-30 12:00:52 följande:
    åh va mysigt! va ska ni hitta på?jag o daniel har varit gifta 1år på fredag... tyckte det va igår... o jag har fortf inte fixat mitt nya körkort
    det vet ja inte än... båda jobbar jue så vi får se...
    men vad kul... vad ska ni hitta på då?
  • Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-08-30 12:19:46 följande:
    det vet ja inte än... båda jobbar jue så vi får se... men vad kul... vad ska ni hitta på då?
    ja, ingen aning...
    fösöker väl styra upp nåt hemma. nån god middag lr nåt..
    lite svårt att planera o åka iväg när man har skruttisen , fast skulle jag få välja nåt att göra utan barn, så skulle jag vilja sova.. haha!{#lang_emotions_dreamer}
    BF 22juli *Längtar*
  • Nallebjörnis
    Hanniz84 skrev 2009-08-30 16:03:50 följande:
    ja, ingen aning...fösöker väl styra upp nåt hemma. nån god middag lr nåt..lite svårt att planera o åka iväg när man har skruttisen , fast skulle jag få välja nåt att göra utan barn, så skulle jag vilja sova.. haha!
    mmm kan förstå de...
    hihi
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!