• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-10 22:09:39 följande:
    Ja visst Kan väl ses vid ingången kl. 12 då. Fast vilken av alla ingångar Kanske bakre, alltså snett till vänster ovanför Clas Ohlson?
    ja, det låter bra det!..

ses imorrn då!
    ska bli kul att träffa dej o lillkillen igen...
    BF 22juli *Längtar*
  • Flakey

Detsamma!
    Hoppas man får se lite mer av Isa än sist Fast hon var söt när hon sov såklart 

• maammas

Å jag är så himla ledsen men jag man inte följa med imorgon. Det som hade varit så roligt att få träffa er och alla underbara barn! Jag hoppas att ni vill gå fler promenader och att jag kan följa med då i stället!

Ha en jätte mysig dag imorgon allesammans!

• 4blommor

Hallå tjejer!

Hur går det för er? ? 

Vi fick hem datorn i veckan så nu kan jag hänga med igen =)

Ser att nåra redan träffats, kul!

Någon som kan i veckan ?

• Irma77

Hej hej
    Får man vara med här? Flyttar till Svartbäcken 1/10. Mina barn går redan i skolorna där, så pendlar varje dag. Vore kul att hitta lite nya kompisar när man är nyinflyttad. Har 4 barn, tjejer, i åldrarna 8 månader, 4, 7 och 11 år.

• Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-12 16:21:59 följande:
    Hallå tjejer! Hur går det för er? ?  Vi fick hem datorn i veckan så nu kan jag hänga med igen =) Ser att nåra redan träffats, kul! Någon som kan i veckan ?
    vi pratade om dej sist, o vart du tagit vägen
    välkommen tillbaka!

jag har besök utav min mamma nästa vecka, sen åker jag till henne... så jag kan tyvärr  på ett tag {#lang_emotions_undecided}
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Irma77 skrev 2009-09-13 07:21:36 följande:
    Hej hej Får man vara med här? Flyttar till Svartbäcken 1/10. Mina barn går redan i skolorna där, så pendlar varje dag. Vore kul att hitta lite nya kompisar när man är nyinflyttad. Har 4 barn, tjejer, i åldrarna 8 månader, 4, 7 och 11 år.
    absolut! välkommen!

jag bor oxå i svartbäcken
    vart kommer ni bo?....
    BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-09-13 08:51:11 följande:
    vi pratade om dej sist, o vart du tagit vägen välkommen tillbaka!jag har besök utav min mamma nästa vecka, sen åker jag till henne... så jag kan tyvärr  på ett tag
    nååå vad gulliga ni e! :)

Tack så mycket=)

Mysigt att umgås med mamma sin oxå =) Skulle gärna ta hit min morsa oxå....:) *även om vi bara bor 10 min ifrån varandra* ;)
  • 4blommor
    maammas skrev 2009-09-10 22:46:09 följande:
    Å jag är så himla ledsen men jag man inte följa med imorgon. Det som hade varit så roligt att få träffa er och alla underbara barn! Jag hoppas att ni vill gå fler promenader och att jag kan följa med då i stället! Ha en jätte mysig dag imorgon allesammans!
    Välkommen till tråden! :)

Vi ska absolut gå fler promenader, därför tråden finns ;)
  • 4blommor
    Nallebjörnis skrev 2009-09-10 19:38:31 följande:
    Grodans pappa kom hem med den här ida.. *sötis*
    Vad söt!! Vilken vecka är du i nu igen?
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!