• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Nej, hörrni. Eftersom uppslutninen inte är så enorm så hoppar vi också imorgon. Hoppas det kan bli nåt nästa vecka istället.

Ha en trevlig helg, allihopa!!

• maammas

Cissi nu är det dax skrev 2009-09-03 19:44:40 följande:

maammas - välkommen, och grattis till tvillingarn! Själv har jag tvilling-pojkar som är 15 månader och väntar en tredje i mars. Jag hade gärna fått tvillingar igen så jag är duktigt avis på såna som dig...vet inte om jag kan träffa dig Tvillingar är hur som helst helt underbart!!Vi har pratat om att ses imorgon. Är det fortfarande aktuellt? Kl 10 på leklandet i Tyresö. Vilka kommer? Mina grabbar snorar fortfarande, efter en vecka. Men vi upptäckte lite tänder idag så det förklarar saken...Vi som kommer:Cissi - Albin och Sebastian, 15 mån.
    Å vad roligt att du själv har tvillingar! Men dom är inte så stor än! Vad roligt nu har jag någon att fråga alla mina frågor om hur det är att vara en tvillingmamma! Jag längtar själv väldigt mycket efter barnen och jag är faktiskt jätte lycklig över att de är två, det känns så speciellt på något sätt och jag ser verkligen fram emot framtiden.

Jag skulle kan träffas imorgon men i sånna fall så kommer jag själv (och magen ) min 4 åriga son är på dagis.
    Nallebjörnis skrev 2009-09-03 19:45:02 följande:
    ja bodde i Älta innna ja flytta hit kan man säga... 3 mån i tyresö innan... jaha oki.. trevligt.. läste i din blogg att du skulle flytta till en 4:a på 104 kvm.. vart ligger dom.. *nyf*jo jag trivs super..
    Jag kommer att flytta till området som ligger på Kulfångsgatan/Vendelsövägen, vet du vart det ligger?
    Hanniz84 skrev 2009-09-03 20:58:27 följande:
    välkommen hit du!
    Tack så mycket!
  • maammas

Okey, vad roligt då kommer vi nästan att bo grannar! Hur har du mått under graviditeten hittills? Vilken vecka är du i? Vet ni vad det är för en lite krabat ni väntar?

• maammas

Nej jag vet inte heller vad de är för kön men jag vill väldigt gärna veta denna gång (jag ville inte veta när jag väntade min son). Jag ska på rutin ul om en vecka och hoppas att jag kommer att få veta då. Jag är så nyfiken!

• Nallebjörnis
    maammas skrev 2009-09-03 21:44:34 följande:
    Nej jag vet inte heller vad de är för kön men jag vill väldigt gärna veta denna gång (jag ville inte veta när jag väntade min son). Jag ska på rutin ul om en vecka och hoppas att jag kommer att få veta då. Jag är så nyfiken!
    oki trevligt.. vad tror du att det är då?
    kanske har msn? om du vill prata där ist..
  • maammas
    Nallebjörnis skrev 2009-09-03 21:45:56 följande:
    oki trevligt.. vad tror du att det är då? kanske har msn? om du vill prata där ist..
    Jag har inboxat dig.
  • SusTo

Cissi nu är det dax skrev 2009-09-03 20:03:07 följande:

SusTo - va synd! Det verkar inte bli nån jätte-uppslutning... Om det inte blir fler så kanske vi kan ses en stund nere vid Gamla folkets hus imorgon fm. Grabbarna och jag brukar gå ner dit, så går dan lite fortare... Å är vi utomhus så är det ju lugnt
    Gamla folkets hus, är det det som ligger vid ditt hus? Eller finns det fler folkets hus..? Vi brukar alltid går ut nån sväng per dag så efter lunch kanske? Vid 12?
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!