Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
SusTo - pojkarna brukar sova så dax... Oss skulle det passa bättre med förmiddag (tänkte ta en sväng snart tror jag) eller em, runt 2-tiden kanske?
Just det, Gamla folktets hus är det som ligger bakom vårat hus. Det gula, där dom alltid har en massa teater-föreställningar om du tänkt på det?
Sen finns ju också Folkets hus. Men det ligger uppe vid Handen-terminalen.
Ok, ja det var det där gula jag tänkte på. Men ska vi säga kl 12 där då? Verkar ju blåsa halvt storm ute idag men är väl lite lä där nere.
Menade du 12 eller 2? Pojkarna brukar nämligen somna nån gång mellan halv 12 och halv 1... När sover Dexter?
Som sagt. Nu eller em, typ 2, passar oss bättre. Eller ännu senare på em om det passar er bättre.
Missade visst ettan i första inlägget. Menade 12.. Dexter sover nu o sen igen på eftermiddagen vid 2...
Typiskt att dom ska sova om varann.. När sambon kommer hem ska vi åka o handla lite också men vi kanske kan ta oss ut senare i eftermiddag en stund isåfall.
Ja, det är lättare sen när Dexter bara sover en gång.
Vi går gärna ut igen på em. Det behövs städas här hemma och det är så mycket enklare när inte pojkarna är hemma och pillar på allt
Hör av dig när lill-grabben vaknat. Jag ställer undan datorn men du kan väl messa mig om hur du vill göra.
070-7927020
Kram
Hej tjejer!
Jag har en fråga till er som bor i Haninge som redan har barn..
Om ni döpte erat barn.. vilket kyrka döpte ni i? hur gamla ska dom vara? vad finns det för alternativ till lokal/er at ha fikat i efteråt?
kram