Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Har haft datorhaveri här hemma i veckan och inte kunnat logga in och kolla av tråden. Synd att det inte vart av i fredags, men hoppas det kanske kan bli en träff den här veckan?
Vilken bra info ang. dop. Vi har också tänkt ha det om några månader, ska börja kolla upp kyrkor snart. Vill gärna ha i en lite äldre kyrka än den som finns vid centrum, kanske blir Österhaninge då? Vad härligt med överaskningsbröllop i samband med dop
Vi tänkte lite i dem banorna också ett tag.
Hanniz84: Oj det e en lång historia. Drar den kort. Hjärtljuden gick ner så det blev akut snitt. Rätt akut så hon hamnade på neo direkt (hade dock gått 1v över), fick inte se henne. Sedan vart hon stabil men efter 1 dygn stängde hon av lungsystemet och gick in i fosterläge igen. Fick dränage till lungan o de fick igång henne. Hon Fick åka i ilfart till Solna där de hade rätt utbildat folk. JAg kom efter men inte i ambulans. Hade även en infektion. De Visste inte om hon skulle klara det men hon blev helt återställd på 1v o fick åka hem. Underbat. Visade sig att det blivit ett "hål" i lungan ev från att hon svalde fostervatten med avföring som gick ut i lungan o punkterade den.... Ingen vet säkert. Men nu e hon pigg som en nötkärna och helt underbar!
God morgon alla mammor och barn!
Hoppas att ni har en bra start på den nya veckan!
Det skulle vara jätte roligt att träffa er någon gång!
Kanske någon som skulle vilja ses i veckan? Kanske någon som vill ta en fika, en promenad eller ses i lekparken? Det vore mysigt!
godmorgon!
jo, tack.. vi fick en bra start trots hosta o snuva... Isa sov mellan 00-09 inatt, med bara ett uppvak för mat o blöjbyte
jag hittar gärna på ngt... bara vi blir lite piggare, iofs verkar Isa mkt bättre idag o jag kände mej oxå piggare när jag varit ute på promenad m hunden..så det ska kanske inte va ngr problem..
Här är det åxå bättre!
jobba ida iallafal... men blir bara tyngre och tyngre... var tyvärr tvungen att gå en lite längre bit ida.. det gilla inte magen då det värkte och hade sig... *aj*
Hej hej alla!
Vi tänkte gå på öppna förskolan St Eskilskyrkan på onsdag kl 13. För barn 0-3 år.
Häng gärna på om ni vill!