Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Hej tjejer.. ni måste ju gå in och rösta på min blogg jue *b*
Det vore jätte roligt att ses! Jag kan alla dagar denna vecka förutom torsdag eftermiddag (efter kl 12.30) för då ska jag på rutin ultraljudet!
Å det ska bli så spännande!
När passar det er bäst förmiddag eller eftermiddag / dag?
Åh vad kul med ultraljud
Lycka till!
Fredag förmiddag eller dag blir bra för mig med. Vore kul med en promenad så man kan upptäcka Haninge lite
Vi håller oss nog hemma, om inte läget förändras här hemma. Var inne på akuten med Albin natten till tis, efter en feber-kramp. Nån som varit med om det? Sjukt läskigt. Jag kände inte igen mitt eget barn! Fick ingen kontakt och kunde inte göra nånting, eftersom jag inte visste vad det var...
Igår sköt febern i höjden efter ytterligare en feber-kramp (41,6) men den sjönk rätt snabbt som tur var så vi åkte aldrig igen.
Idag har han fått Alvdon och Ipren var tredje timme så febern inte går upp. Den ska helst inte vara högre än 38,5 efter såna kramper. Den har varit lite högre nu på kvällen så det blir väl ytterligare en natt av att gå upp en gång i timmen och kolla tempen och eventuellt ge medicin... Har inte varit helt pigg idag...
Nu har Sebastian fått lite feber ikväll... Hoppas detta bara försvinner snart!!
Cissi- Usch, vad hemskt!
hoppas killen blir bättre snart..