• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Flakey
    maammas skrev 2009-09-07 09:33:14 följande:
    God morgon alla mammor och barn! Hoppas att ni har en bra start på den nya veckan! Det skulle vara jätte roligt att träffa er någon gång! Kanske någon som skulle vilja ses i veckan? Kanske någon som vill ta en fika, en promenad eller ses i lekparken? Det vore mysigt!
    Jag ses gärna i veckan! Promenad eller fika i parken skulle vara mysigt Jag kan alla dagar den här veckan tror jag. Fler som kan?
  • Flakey
    Nallebjörnis skrev 2009-09-07 21:19:23 följande:
    Hej tjejer.. ni måste ju gå in och rösta på min blogg jue *b*
    Gissade kille
    Vad tror du själv? Har du testat Kinesiska Kalendern? På mig stämde den!
  • maammas

Det vore jätte roligt att ses! Jag kan alla dagar denna vecka förutom torsdag eftermiddag (efter kl 12.30) för då ska jag på rutin ultraljudet! Å det ska bli så spännande!

När passar det er bäst förmiddag eller eftermiddag / dag?

• Nallebjörnis
    Flakey skrev 2009-09-07 21:33:49 följande:
    Gissade kille Vad tror du själv? Har du testat Kinesiska Kalendern? På mig stämde den!
    ja tror kille.. alla andra åxå typ... i mi nnärhet.. så komemr det en tjej så kommer folk bli super förvånade!
    tjej är det i kalendern...
  • Hanniz84
    maammas skrev 2009-09-07 21:40:19 följande:
    Det vore jätte roligt att ses! Jag kan alla dagar denna vecka förutom torsdag eftermiddag (efter kl 12.30) för då ska jag på rutin ultraljudet! Å det ska bli så spännande! När passar det er bäst förmiddag eller eftermiddag / dag?
    åh, va kul! ska ni ta reda på kön?

fredag skulle passa mej bäst... gärna fm, lr mitt på dan
    BF 22juli *Längtar*
  • Flakey

Åh vad kul med ultraljud  Lycka till!

Fredag förmiddag eller dag blir bra för mig med. Vore kul med en promenad så man kan upptäcka Haninge lite

• maammas
    Hanniz84 skrev 2009-09-07 21:49:41 följande:
    åh, va kul! ska ni ta reda på kön?fredag skulle passa mej bäst... gärna fm, lr mitt på dan
    Ja jag vill veta vad det är för små bebisar där inne! När jag väntade min son så ville jag inte ta reda på könet innan men denna gång kändes det helt rätt (jag hade gjort det även om det bara var en bebis). Jag är så himla nyfiken och lite nervös *fniss*.
    Flakey skrev 2009-09-07 22:04:50 följande:
    Åh vad kul med ultraljud  Lycka till!Fredag förmiddag eller dag blir bra för mig med. Vore kul med en promenad så man kan upptäcka Haninge lite
    Fredag passar mig jätte bra! En promenad låter toppen eftersom jag snart blir Haninge bo och hittar knapt runt centrum så skulle en promenad och få se lite mer av Haninge vara en toppen idé!
  • Cissi nu är det dax

Vi håller oss nog hemma, om inte läget förändras här hemma. Var inne på akuten med Albin natten till tis, efter en feber-kramp. Nån som varit med om det? Sjukt läskigt. Jag kände inte igen mitt eget barn! Fick ingen kontakt och kunde inte göra nånting, eftersom jag inte visste vad det var...
    Igår sköt febern i höjden efter ytterligare en feber-kramp (41,6) men den sjönk rätt snabbt som tur var så vi åkte aldrig igen.
    Idag har han fått Alvdon och Ipren var tredje timme så febern inte går upp. Den ska helst inte vara högre än 38,5 efter såna kramper. Den har varit lite högre nu på kvällen så det blir väl ytterligare en natt av att gå upp en gång i timmen och kolla tempen och eventuellt ge medicin... Har inte varit helt pigg idag...
    Nu har Sebastian fått lite feber ikväll... Hoppas detta bara försvinner snart!!

• Hanniz84

Cissi- Usch, vad hemskt!
    hoppas killen blir bättre snart..

BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!