• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-09-09 20:15:19 följande:
    Vi håller oss nog hemma, om inte läget förändras här hemma. Var inne på akuten med Albin natten till tis, efter en feber-kramp. Nån som varit med om det? Sjukt läskigt. Jag kände inte igen mitt eget barn! Fick ingen kontakt och kunde inte göra nånting, eftersom jag inte visste vad det var...Igår sköt febern i höjden efter ytterligare en feber-kramp (41,6) men den sjönk rätt snabbt som tur var så vi åkte aldrig igen.Idag har han fått Alvdon och Ipren var tredje timme så febern inte går upp. Den ska helst inte vara högre än 38,5 efter såna kramper. Den har varit lite högre nu på kvällen så det blir väl ytterligare en natt av att gå upp en gång i timmen och kolla tempen och eventuellt ge medicin... Har inte varit helt pigg idag...Nu har Sebastian fått lite feber ikväll... Hoppas detta bara försvinner snart!!
    usch då... hoppas han mår bättre snart! tänker på er! kram
  • Flakey

Cissi - Åh vad läskigt. Hoppas lillen mår bättre snart!

Hej tjejer, börjar ni bli friska? Blir det någon träff imorgon? Vore ju trevligt, har varit så fint väder i veckan.

• Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-10 19:30:21 följande:
     Hej tjejer, börjar ni bli friska? Blir det någon träff imorgon? Vore ju trevligt, har varit så fint väder i veckan.
    jodå, vi mår helt okej, lite snoriga bara...
    så träffas gärna imorrn
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-09-10 19:38:31 följande:
    Grodans pappa kom hem med den här ida.. *sötis*
    haha!
    BF 22juli *Längtar*
  • Flakey
    Hanniz84 skrev 2009-09-10 19:51:12 följande:
    jodå, vi mår helt okej, lite snoriga bara...så träffas gärna imorrn

Trevligt

Förslag på tid och plats? Promenad kanske och sedan fika i parken om det är fint väder?

Fler

• Hanniz84

ska vi ta runt  12 -13?
    kanske samma plats som sist... så kan vi ta oss en promenad därifrån ?
    lr kanske träffas i centrum?
    så har jag ngnstans att ställa bilen..

BF 22juli *Längtar*
  • Flakey

Ja visst

Kan väl ses vid ingången kl. 12 då. Fast vilken av alla ingångar Kanske bakre, alltså snett till vänster ovanför Clas Ohlson?

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!