• Anonym

Min syste klänger efter min fästman

Bor i Cypern med min fästman, e sällan i Sverige,men e här nu o hälsar på semester o visst kul att träffa familjen när ens lillasyrra (hon e 27 o jag 29) klänger efter min man..hon har precis fått barn, har tråkigt o vill ut med oss när jag ska visa min hemstad för honom. Vill ju va romantisk med han, men inte vill ja hångla mitt framför näsan på henne, för hon har svårt o hitta killar nu när hon e lite 'låst' med ta hand om ungen..plus det känns som att hon har värsta bekräftelsetörsten när de kommer till killar, o hon ska 'jämt' amma o vissa lökarna mitt framför min man!! Får fnatt! Min man känner sig besvärad, men vill inte säga nåt o mamma tycker jag borde umgås med min syrra för att vi ses ytterst lite! Men hon e så jävla på..vill ha en hel mysdag med älskling bara, vilket innebär hon blir sårad så fan göra? Ingen förstår!?!

• Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman
  • Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 11:22:17 följande:
    När jag precis hade ammat, så luftadejag brösten- JA. Men inte för att visa upp dem! Jag sket i vem som befann sig i MITT hem, som jag skrev innan. I mitt hem gäller mina regler, passar det inte så är det bara att dra. I mitt hem ska jag kunna känna mig fri och inte behöva anpassa mig efter alla andra...
    jag ser då inte det som en stor uppoffring att kyla mina pattar när jag inte ammar för att visa lite respekt, spesiellt för nån man älskar..ens syster.
  • enny signatur

Anonym (Kattis) skrev 2009-08-02 10:51:07 följande:

En del vill inte förstå, de vill bara tjafsa och provocera, det är nog bara att ignorera. Jag kan inte heller fatta hur h#n kan läsa in att du är svartsjuk i dina inlägg, då kan hon inte ha läst dem riktigt ordentligt eller så vill hon bara försöka reta upp dig, det är min teori
    jag tycker de innehåller svartsjuka, hon beskriver att hon är osäker på sin man osv, läsa alla igen så tror jag du förstår varför vi kan tolka det så.
    Anonym skrev 2009-08-02 11:13:01 följande:
    vet inte men jag tycker det är helt onödigt att gå runt och lufta pattarna rakt framför näsan på ens systers man..när man KAN göra det privat, tycker det handlar lite om att visa respekt.. skulle du själv gjort så mot din systers man? (fast du skrev ju att du ofta gjorde så i allmänhet, så antar att du kanske skulle det) förstår inte varför folk promt hela tiden måste få det till att bröst enbart är mjölkbehållare när man ammar.. tror ni att alla män delar den åsikten?..knappast.. och då snackar jag om pattar som flashas när barnet inte äter..
    Du försöker säga att alla män tycker bröst är jätte sexuella eller?
    Jag går inte och "luftar" mina bröst, det behövs inte (jag stänger ju inte in dom i en bh heller så de får nog nog med luft ändå) men är inte hysterisk över det heller. Om dottern har ätit och sover i min famn så är det inte alls säkert att det går att täcka utan att on vaknar och då låter jag också bli om jag känner mig "hemma". Detta innebär på platser där jag känner att ajg faktikst akn vara mig själv.

Jag skulle knappast flasha brösten för min systers man men jag utgår från att denne inte skulle bry sig, den är ju tillsamans med min syster.
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 11:27:51 följande:
    Anonym (Kattis) skrev 2009-08-02 10:51:07 följande:Du försöker säga att alla män tycker bröst är jätte sexuella eller? Jag går inte och "luftar" mina bröst, det behövs inte (jag stänger ju inte in dom i en bh heller så de får nog nog med luft ändå) men är inte hysterisk över det heller. Om dottern har ätit och sover i min famn så är det inte alls säkert att det går att täcka utan att on vaknar och då låter jag också bli om jag känner mig "hemma". Detta innebär på platser där jag känner att ajg faktikst akn vara mig själv. Jag skulle knappast flasha brösten för min systers man men jag utgår från att denne inte skulle bry sig, den är ju tillsamans med min syster.
    klart att alla män inte gör det..men många gör ju oxå det..att tro nåt annat är ju bara naivt..*suck* bröst som bara hänger i vädret utan att ett barn ammar på dom KAN uppfattas sexuellt för endel, varför inte inse att bröst faktiskt fortfarande är bröst även om du är inne i en period då du ammar?
    många både män och kvinnor kan bli obekväma i en sån situation, så varför inte visa lite respekt?..spesiellt då det handlar om ens syster? tycker inte det är en så stor uppoffring som sagt...
  • Anonym (Kattis)

Till Wickz: menar inte TS, det är lollisen som har blivit anklagad för att vara svartsjuk på dem som visar brösten.

Ja, TS blir nog det, har hon ju erkänt och jag antar att det är det hennes syster är ute efter också. Jag skulle också tycka det var jobbigt om min syster höll på så.

• enny signatur
    Anonym skrev 2009-08-02 11:35:33 följande:
    klart att alla män inte gör det..men många gör ju oxå det..att tro nåt annat är ju bara naivt..*suck* bröst som bara hänger i vädret utan att ett barn ammar på dom KAN uppfattas sexuellt för endel, varför inte inse att bröst faktiskt fortfarande är bröst även om du är inne i en period då du ammar? många både män och kvinnor kan bli obekväma i en sån situation, så varför inte visa lite respekt?..spesiellt då det handlar om ens syster? tycker inte det är en så stor uppoffring som sagt...
    Vissa uppfattar det som sexuellt om man har för korta kläder med, ska man då täcka sig?

Anonym (Kattis) skrev 2009-08-02 11:41:14 följande:
    Till Wickz: menar inte TS, det är lollisen som har blivit anklagad för att vara svartsjuk på dem som visar brösten. Ja, TS blir nog det, har hon ju erkänt och jag antar att det är det hennes syster är ute efter också. Jag skulle också tycka det var jobbigt om min syster höll på så.
    Då missuppfattade jag.
  • Anonym
    enny signatur skrev 2009-08-02 11:46:44 följande:
    Vissa uppfattar det som sexuellt om man har för korta kläder med, ska man då täcka sig? Anonym (Kattis) skrev 2009-08-02 11:41:14 följande: Då missuppfattade jag.
    lite beige jämförelse va.....så visa lite respekt för ens syrra är tydligen lite överflödigt..suck
  • Anonym

"Cypern är väl en ö? Det borde du väl veta om du bor där. "

?

Anonym (hm) skrev 2009-08-02 02:36:14 följande:

Va? Läs igen då.
  • Anonym (Kattis)

Till Wickz: Det är ok, det är sånt som händer:) :)

• Anonym

Jag hade sagt till på skarpen och tagit med mannen själv. Hon får ju bli sur om hon vill.. det är ju din syster som inte kan hantera situationen , inte du.. samt mannen borde söga ifrån oxå.. och visa att han är man Som inte ber sin fru/tjej att löpa hans ärenden.. man eller mus undrar jag

• Anonym
    lollisen skrev 2009-08-02 11:22:17 följande:
    När jag precis hade ammat, så luftadejag brösten- JA. Men inte för att visa upp dem! Jag sket i vem som befann sig i MITT hem, som jag skrev innan. I mitt hem gäller mina regler, passar det inte så är det bara att dra. I mitt hem ska jag kunna känna mig fri och inte behöva anpassa mig efter alla andra...
    tja man ska väl vara glad att man inte har syskon som är lika ego =0)
Svar på tråden Min syste klänger efter min fästman