• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora

Nu har jag gjort min andra dag på VC och har fått koder till allt och haft mina egna patienter

J är fortsatt ledsen när jag lämnar men jag hoppas att det ger sig snart.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Blindness
    Syrra, hur känns det med nya jobbet då? kul?

Tänkte jag skulle spackla lite men orkar inte gå och hämta spacklet, såååå trött.

Förresten, mormor var här och lekte lite med Leya förut idag, och då sa mormor något om att "jag bär den", då svarade Leya med ett rent Okej, haha, lätt så roligt att komma ur hennes mun
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-09-16 19:54:12 följande:
    Syrra, hur känns det med nya jobbet då? kul? Tänkte jag skulle spackla lite men orkar inte gå och hämta spacklet, såååå trött. Förresten, mormor var här och lekte lite med Leya förut idag, och då sa mormor något om att "jag bär den", då svarade Leya med ett rent Okej, haha, lätt så roligt att komma ur hennes mun
    det är väldigt annorlunda. Inte riktigt det som jag är van vid.
  • FruHeo

Blind: hm, svårt, har du några tapetprover du kan länka till???

3bus: hehe kan gissa att det är annorlunda mellan vc och neo.

Man ska lita på magkänslor! Efter en liten kaotisk morgon med fler provtagning, tandläkarbesök för min del, lönesamtal för makens del osv. så fick vi veta att min magkänsla stämde! En av Sagas hjärtklaffar är inflammerade så vi flögs ned till gbg hon och jag. Nu sover min lilla skrutta gott efter att ha fått både det ena och andra intravenöst, div slangar, sladdar och annat på sig. Blir väl kvar här till måndag eller nått. Sen får vi åka hem, få antibiotika intravenöst nån/några veckor till....
    Hmpf, inte precis vad vi väntat oss. MEN å andra sidan, det jag fruktade var så mycket värre. Dessutom är de här inte speciellt upphåsade utan tycker det ser så mycket bättre ut än vad de väntat sig.
    ÄR bara så himla uppgiven, all jävla skit hela tiden, krångel, fel och allt som Saga måste utstå. Lilla skruttan!

• 2små2stora
    Heoo: Vad trist för er, att det aldrig får vara bra. Hälsa dem från Johanna Vi ska ner om drygt 3 veckor vi. Skönt att det inte var så illa i alla fall. Hon har inte haft Streptokocker, för det kan gå ned och ge inflammation i klaffarna.
  • FruHeo

3bus: jo hon har haft streptokocker för 3v sen. Fick vanligt pc och så var det bra! Eller ja eh, inte....

• 2små2stora
    FruHeo skrev 2009-09-16 22:10:19 följande:
    3bus: jo hon har haft streptokocker för 3v sen. Fick vanligt pc och så var det bra! Eller ja eh, inte....
    Det är ovanligt men det kan hända och dina tjejer drar på sig det som inte är vanligt.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13