FruHeo skrev 2009-09-16 21:58:34 följande:
Blind: hm, svårt, har du några tapetprover du kan länka till??? 3bus: hehe kan gissa att det är annorlunda mellan vc och neo. Man ska lita på magkänslor! Efter en liten kaotisk morgon med fler provtagning, tandläkarbesök för min del, lönesamtal för makens del osv. så fick vi veta att min magkänsla stämde! En av Sagas hjärtklaffar är inflammerade så vi flögs ned till gbg hon och jag. Nu sover min lilla skrutta gott efter att ha fått både det ena och andra intravenöst, div slangar, sladdar och annat på sig. Blir väl kvar här till måndag eller nått. Sen får vi åka hem, få antibiotika intravenöst nån/några veckor till.... Hmpf, inte precis vad vi väntat oss. MEN å andra sidan, det jag fruktade var så mycket värre. Dessutom är de här inte speciellt upphåsade utan tycker det ser så mycket bättre ut än vad de väntat sig. ÄR bara så himla uppgiven, all jävla skit hela tiden, krångel, fel och allt som Saga måste utstå. Lilla skruttan!
Åh, nej!

Mamma-magkänslan brukar stämma.
Men vad skönt att de ändå hittade något och att du tycker att det är en av de bättre grejerna.
Känns som om du är så himla stabil. Jag hade nog varit helt förstörd om de hade hittat något sådant på mina. Men skönt att ni är i de bästa händerna nu. Krya på henne!