• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness

Mel, ingen fara, jag frågade ju så då vill jag ha svar JAg har ju aldrig sett tapeterna ihop utan bara haft i mitt minne, nu har jag knäppt kort på dom och dom är rätt skarpa mot varandra, eller vad tycker ni?

Vill ju få rummet att se lite längre ut så det lutar åt att vägg nr 1får bli fond iså fall, om vi nu inte bestämmer oss att ta den brunröda alla väggarna istället så får den ljusa tapeten vara helt i rum 3.

Heoo, har ingen aning om det är en rödblå eller gulgrön, hehe, vad tycker du?

»-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Blindness
    Syrra, hoppas natten gått bra, vad jobbigt det måste vara med födesämnesallergier, så mycket att tänka på

Heoo, hur har ni det, börjar hon krya på sig något?

Leya började ropa 5:45 idag, hua vad tidigt! Skönt med fredag iallafall, imorrn ska vi på kalas och Leya ser fram emot det
  • Blindness

Förresten, det blir nog den rödbruna tapeten i hela rummet, vi struntar i fond!

• 2små2stora
    Blind: när hon väl somnade så sov hon hela natten i sin säng
    Just nu sitter hon och tittar på Charlie och Lola och äter glass
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

Nu har vi varit ute på promenad och J har klappat både kossor, får och hästar

• Blindness
    Syrra, skönt att hon inte är allergisk mot pälsdjur iallafall

Mailade lite bilder förut till arbetskamraterna som var med på Stockholmsresan, fick ett otrevligt mail tillbaka om att jag hade kränkt den här personen genom att ta kort när hon inte ville det. Kortet var jättesuddigt och hon var långt borta utan blixt... jaja.. Sen skriver hon att jag antar att dom är IQ-befriade bara för att jag gav ett litet tips om hur man lättast tittar på bilderna!! När gör man egentligen rätt??
  • RosaNapp

Blindness: men, vaknat på fel sida eller? Vad tråkigt.

Igår ramlade V och slog upp läppen på tänderna. Idag är han röd på utsidan, men inte så svullen. Ser skumt ut . Han bryr sif dock inte om det.

Imorse låg vi alla och gosade i sängen innan vi klev upp. Ja, maken åkte till jobb, men vi andra låg kvar. Gott nu när det börjar bli kallt

• Blindness
    Melva, låter mysigt det ju Inte läppen men att ligga och vila i sängen
  • 2små2stora
    Blind: vilka arbetskamrater du verkar ha.

Nu har jag varit och köpt en ny bilstol till J eller ny och ny den är 2 år gammal men ser helt ny ut. En britax freeway är det och vilken skillnad det var att sätta in den jämfört med det andra monstret vi hade.
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13