• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Syrra, vad hade ni tidigare? Vi har en stor saab 9-5 men den som sitter framför Leya får ändå lite lite plats för benen....

Jag är så sjukt bebissugen, enda jag tänker på!! Skitjobbigt och jag har ingen lust att pressa sambon heller och samtidigt tycker jag att kanske vi behöver iväg på en hotellresa innan vi försöker få fler barn....
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora
    Blindness skrev 2009-09-18 13:33:00 följande:
    Syrra, vad hade ni tidigare? Vi har en stor saab 9-5 men den som sitter framför Leya får ändå lite lite plats för benen.... Jag är så sjukt bebissugen, enda jag tänker på!! Skitjobbigt och jag har ingen lust att pressa sambon heller och samtidigt tycker jag att kanske vi behöver iväg på en hotellresa innan vi försöker få fler barn....
    Vi hade en Besafe IZI kid. Nu har jag testat att sätta henne på sidan bak men oftast sitter hon i mitten bak omgärdad av idolerna Michael och Joachim
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • RosaNapp

syrra: perfekt, underhållning hela tiden då

Nu ska jag få på ungarna kläder och så ska vi ta oss en sväng på stan. Tänkte faktiskt äta ute ikväll, jag och barnen. Maken tränar ju så han kommer inte hem förrän sent.
    Får se vad vi orkar med.

Tjingeling.

• 2små2stora
    Blind: Det vete katten hur det är med pälsdjurs allergi. Hon har hostat ganska mycket på em idag.

Hon var bra trött i kväll för hon somnade plötsligt i soffan vid halv sju.
  • Blindness
    Syrra, usch då, jag kanske inte skulle ha sagt något.... {#lang_emotions_undecided}

Jag kom på på vägen hem att vi kanske bara skulle ta en myspys kväll, så efter att vi hade bäddat rent, badat Leya och lagat mat (allt på 45 min) så hade vi hyrt en film (djungelboken) och tittade på efter maten + en hel del popcorn och dricka, Leya satt hela filmen och sen var hon görtrött och nu sover hon sött. Vi ska ta ett glas vin och kika lite på tv tror jag och imorrn blir det till att hyra Män som hatar kvinnor, den kikar vi nog på efter att Leya somnat
  • FruHeo

Blind; på bilden ser den blågrå tapeten mer grön-blå ut. Men bilder kan verkligen luras.
    Trist arbetskamrat hörru, verkligen vaknat på fel sida.

Här går det iaf inte bakåt, bara det är en framgång. Hon har väl runt 38-39 i feber men inga sånna febertoppar som igår. Tycker hon är mindre blå om läpparna, men det kan vara synvilla. De ska kika på hjärtat på måndag igen och se om det ser bättre ut. Sen får vvi åka hem till vårt egna sjukhus. Weeeei!

• FruHeo

Just det, glöm inte att det är Dirty Dancing på ettan kl 22!

• 2små2stora
    Heoo: Då hålller jag tummarna för att det har vänt och att ni får åka "hem" på måndag.
  • Blindness
    Heoo, skönt att det inte är sämre iallafall men håller ändå tummarna att det är bättre imorrn Det blir nog samma tapet alla fyra väggarna nu när ajg sett dom tillsammans

Tack för tipset om Dirty dancing, spelar in det för jag orkar knappt stanna uppe alls, är så trött. Leya vaknade ju 5:45 imorse så jag hoppas verkligen hon sover längre imorrn!!

Natti
  • 2små2stora

J vaknade lagom till DirtyDancing så vi satt uppe och tittade på den tillsammans hon och jag.
    Nu har jag nog packat allt som behövs för 1 dygn i storstaden, bara inhalationsgrejerna kvar. Grabbarna har fått bestämma vad vi ska göra så vi ska först gå på Akvaria vattenmuseet och sedan på stan

Svar på tråden Majmammor 2007 del 13