• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • Blindness
    Tess, kul med liten kissemiss, våran "lilla" Ruben var ju hemskt rädd från början och låg bara inne i duschrummet men nu är han hur social som helst

Idag blev det jobba över så jag kom inte hem förrän 17:40 så då slängde jag i mig mat och upp och spackla och nu är det min tur att natta Leya, phu, hoppas jag får en massage sen.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • 2små2stora

Jag sitter och letar tvättmaskin med det är en djungel

Heoo: hur går det för er?

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • josse83

hoppas alla små sjuklingar mår bättre snart! Skriver det i en klump så ni vet att jag tänker på er

Tjöt av garv förut åt Ellie!
    Hon har varit på dagis länge idag; 6.40-15.15. Man tänker ju att hon ska vara helt slut på kvällen, men när hon fortfarande var vaken vid 19.30 så frågade jag henne när hon skulle sova då! Mest som ett konstaterande ut i luften. Som svar fick jag: kockan katt i nie (kvart i nio). What liksom!? hur snappar man upp just det?! Skrattade gott åt henne iaf

• FruHeo

Tess: åååh mys med en katt! Våran Findus var också så skräckslaget rädd i början, gömde sig för allt och alla. Sen när tjejerna kom, ja då blev han en riktigt fegis. Findus börjar bli en gammal gubbe snart, så vi funderar faktiskt på att skaffa en ny. Grannens katt Måns som visade sig vara en Månsina ska ha kattungar om några veckor. Så vi funderar på att flirta till oss en av dem. Hihi

3bus: ja du, de har dragit ned syrgasen lite, inga kräkningar än och en olivburk mindre...... Hihi
    Tur att det är samma mysiga syrra som jobbar i natt som igår. För jag börjar märka att det kommer i fatt, mycket tårar och så. Men men, det 'r väl kanske inte så konstigt.

• 2små2stora
    Josse: här sker allt antingen kl fem eller klockan ie
  • FruHeo

Josse: hahaha underbara unge. Här heter det: ojoj klockan haltie, då måsse man sova mamma..... hahaha. Saga har sagt det flera gånger idag. Vet inte var hon snappat upp halv tio (21.30) och att det är sent.....

• 2små2stora
    Heoo: det är bra att det kommer ut, blir så jobbigt sedan om allt ska klämmas inne. Hon äter oliver i alla fall och det är ju alltid något, cirkulationen är säkert bättre idag då.
  • mumia

På tal om roliga kommentarer från barn så kör ju Jolina ofta med "det inte sena kvällen, det är lunch!!!" när man försöker leda in henne på att det är dags för kvällsbestyren

Ikväll lyckades hon även locka fram ett riktigt asgarv hos mig: Vi satt i soffan och slöa lite framför TV'n, plötsligt lutar hon sig mot mig, säger: "åh mamma du luktar så gott" , snusar lite på min arm och fortsätter: "det luktar som fis"
    Jag höll på att garva ihjäl mig!

Jolina är helt underbar!
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13