Tess82 skrev 2009-09-21 13:06:15 följande:
Mumia, sådär kan Linnea också vara ibland, skriker hysteriskt och man får knappt ta i henne, verkar knappt vara vaken och svår att få kontakt med. Sen går det över och oftast lägger hon sig och sover. Vet inte om det är drömmar eller vad det kan bero på. Brukar stanna hos henne tills det går över. Har oftast varit runt 22-23 tiden så vi har inte hunnit lägga oss än som tur är, jobbigt om det är mitt i natten. Heoo, hoppas att Saga kryar på sig snart. Zasata, grattis till lillkillen Här har vi också fått en ny familjemedlem, en liten Missan 16 veckor gammal. Hon är väldigt rädd av sig och ligger mest under soffan men när hon väl kommer fram och man får tag i henne så är hon jättekelig och kurrar och gosar så hon kanske bara behöver lite tid på sig att vänja sig vid nya hemmet, har ju bara varit här sedan lördagkväll. Jag är jätteförkyld och hostar och snorar, typiskt att det kommer precis de dagar jag jobbar. Först var jag ledig nästan en vecka och från onsdag är jag ledig några dagar igen. Jobbar 16-21 både ikväll och imorgon så det ska jag väl klara av när det är så få timmar men skulle hellre ligga hemma i soffan och vila.
Mysigt med en liten pisse. Avis! Men nu har jag beställt kattlucka så nu finns det kanske en möjlighet någongång till en andra katt. Den vi har nu är för jobbig och väcker oss varje natt för han vill in eller ut. Ställer sig och jamnar HÖGT utanför fönstret eller i vårt sovrum. Hoppas bara att han kan använda kattluckan. Inte den smartaste katt jag haft.
Se till att ta fram henne och kela mycket så kommer hon nog snart själv.