ja de var det...
Kavat skrev 2009-09-19 22:09:19 följande:
Heo, ååå, vad skönt att hon äter! Hejja S!!! Rosa Napp, skoj, stort grattis! Härligt att ni bestämt er. Sen måste jag även berätta att Zasata fick en söt liten kille i natt! Relativt tidigt, men 3545 gram och var 48 cm, så det var kanske tur att hon inte gick längre.
grattis
RosaNapp skrev 2009-09-19 11:18:50 följande:
Heoo: vad skönt att hon mår bättre. Så, nu är det konstaterat. Det blir ingen abort, det är försent att ens tänka på det längre. Maken konstaterade rätt lugnt "jaha, då ska man bli pappa igen". Så nu är det väl officiellt då . Om en vecka ungefär är det dags för
vul/
ul. Beställde det för flera veckor sen, känner mig inte så gravid. Har inte ens ont av foglossning. Trodde den var på väg för någon vecka sen, men nope. Känner inget nu. Har inte ens gått upp så mycket i ivkt som jag brukar vid den här tiden. Men jag har fått en hemsk klåda! Hade jag på slutet med A också, men det togs inga prover. Nu har jag dock fått tips om att det kan vara hepatos så jag ska försöka få tag på
mvc på måndag. Ska ju ändå beställa tid för inskrivning nu . A har väckt V rätt tidigt nu ett par mornar så han är helt slut på förmiddagarna. Kan sova ett par timmar och ändå vara trött när han vaknar. Hoppas As andra kindtand kommer igenom snart så det blir lite ändring på det.