Blindness skrev 2009-09-22 12:25:00 följande:
Ninnie, välkommen tillbaka och söta barn du har Nej, inte bara din som är trotsig, det märks verkligen att dom har en egen vilja nu och den ska följas till punkt och pricka helst. Leya är så bekväm, hon vill att vi ska hämta allt åt henne likaså när hon ligger i sin säng så kan hon börja ropa efter "den andra nallen" mitt i natten istället för att leta själv, visserligen har den legat på golvet ett par gånger men ofta är det för att hon är så bekväm. Lika med täcket, vill ha hjälp att ta av det (eller måste iallafall skrika lite medan hon sparkar av sig det) eller om hon vill ha på det så vill hon absolut inte prova själv utan ligger och ropar.... Pratade precis med sambon i telefon, talade om att våra kompisar försöker bli med barn igen, då svarar han -jaha, och då blir du avundsjuk? Lite svarade jag och då säger han att det är då inget som stör han att andra skaffar fler barn... stör ju inte mig heller men jag blir bara mer sugen... han lät lite sur så vi får väl se....
Gubbar!
Ja, jag var hemma hos en gammal kompis i förra veckan och hon var gravid med hennes fjärde visade det sig!
Anledningen var lite att hon tyckte den minste blev för ensam

, det skiljer 3,5 år till mellanbarnet och 2 år mellan de äldsta.
Så det var jag ju tvungen att berätta för maken, att väntar man för länge med trean så kanske det blir fyra!
Skämt åsido, det är faktiskt rätt trist när man inte vill samma saker vid samma tidpunkt.