FruHeo skrev 2009-09-22 18:52:45 följande:
3bus: neeej inte igen! Hoppas bara att det är en dålig dag idag.... Jo här tror jag att det har vänt. Saga är tillbaka i sina gamla gängor. Idag på ronden så hälsade den mycket timida läkarstudenten med ett: Hej Saga, hur mår du. Ungen flinar och knixar lite och säger sen: hej lobotomi!!! Läkarstudenten såg mer än rätt chockade ut om man säger så, överläkaren (eller vad han nu är) var också med men han skrattade gott. Jävla
L.et hon har dåligt inflytande på Saga, för hon, S, snappar upp allt Let säger.... Lite senare var nån av syrrorna inne igen, de var tvugna att byta nålen som trilskades lite. Vi pratar lite och S säger: nu vill ja bli sisk. Frisk menar du säger syrran. Ja säger Saga. Jag säger nått om att det heter frisk, kan du säga F, f som i fisk (ungen kan säge fisk men inte frisk....). Saga flinar och säger: B som i fan...... Hahahahaa
Åå, vad härligt att höra att hon verkar må bättre. Oj, vad jag skrattade när jag läste hennes kommentarer!
Skönt att veta att jag inte vet ditt e-namn, då är jag inte så senil.. kanske.
3busfrön, krya på J! Trist att hon ska bli så sjuk när hon blir sjuk.
Här har jag haft en jobbig dag med två ungar som vaknade för tidigt. Snorig son och enveten dotter som klättrar på honom, retas och slåss, så han har grinat hela dagen. Inte kunde vi åka iväg heller eftersom lilleman var dålig.
Så tillsist tog jag bilen och åkte iväg och hämtade några paket. Båda somnade.

Sen var det en timmes kamp innan maken kommer hem och då blir de som ljus och som helt förbytta!
Det brukar vara helt tvärtom. Att de blir som knasigast när maken kommer innanför dörren. Men, men, nu är det äntligen gonattsaga för dem, så hoppas vi att vi får sova i natt.