• FruHeo

Majmammor 2007 del 13

Majmammor 2007 del 12
    Nu är våra småttingar inte så små längre! Runt 2 år och bara växer och frodas. Trots är vår vardagen men vi älskar ju dem så klart ändå

Bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m42709259.html

Tidigare prattråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m43826219.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-05 12:42
    Nya godingtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m47789699.html

• Svar på tråden Majmammor 2007 del 13
  • 2små2stora
    Melva: vad tråkigt att det blev så. Men kanske skönt att beslutet är taget.

Blind: Jag hoppas att det går över snart. Har tagit en del extra pass för att hon ska få vara mer på dagis.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • 2små2stora

Nu är hotellet bokat så den 13/10 bär det av till Gbg igen.

• Kavat
    2små2stora skrev 2009-09-22 11:08:04 följande:
    Nu är hotellet bokat så den 13/10 bär det av till Gbg igen.
    Åh, nu ska jag skriva upp i almanackan direkt!
  • Blindness
    RosaNapp skrev 2009-09-22 10:51:22 följande:
    Så, nu är det över här. Nu är man ensamstående med tre må och en på väg. Huga!Men det ska gå bra. Det tror jag alldeles säkert. En stor sten har fallit från mitt bröst. Finns ingen anledning att kämpa längre, han kör oss hellre i botten än har oss kvar. Jag låter inte mig eller barnen stå ut med det längre.Nu hoppas jag bara, förmodligen förgäves, att svärfamiljen kan bete sig vuxet och inte mata ungarna med skit, men det tror jag inte på. Inte heller deras far, han kommer köra över mig så gott han kan, men jag ska kämpa på ändå. Det är hans förlust.
    Jobbigt men du klarar det! Förstår att det är skönt att fått ett beslut till sist. Trodde ju ett tag att det var på bättringsvägen för er men är det redan skavt så är det.

Syrra, och vi har bokat hotell till den 11/11 då vi ska vara helt barnlediga i två dagar o två nätter
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Melisabeth
    RosaNapp skrev 2009-09-22 10:51:22 följande:
    Så, nu är det över här. Nu är man ensamstående med tre må och en på väg. Huga! Men det ska gå bra. Det tror jag alldeles säkert. En stor sten har fallit från mitt bröst. Finns ingen anledning att kämpa längre, han kör oss hellre i botten än har oss kvar. Jag låter inte mig eller barnen stå ut med det längre. Nu hoppas jag bara, förmodligen förgäves, att svärfamiljen kan bete sig vuxet och inte mata ungarna med skit, men det tror jag inte på. Inte heller deras far, han kommer köra över mig så gott han kan, men jag ska kämpa på ändå. Det är hans förlust.
    Det kommer nog gå bra, du berkar liksom Heo fixa allt
  • 2små2stora
    Kavat: Vi åker härifrån vid 8 tiden och borde vara nere vid 14 tiden Finns det någon bra plats där man kan träffas med allergiska barn?
  • Tess82

RosaNapp, usch vad jobbigt men onödigt att kämpa om det inte finns något att kämpa för längre. Tufft med 4 barn själv, hoppas att du har familj och vänner runt omkring dig så du har hjälp och stöd.

• Kavat
    2små2stora skrev 2009-09-22 11:21:40 följande:
    Kavat: Vi åker härifrån vid 8 tiden och borde vara nere vid 14 tiden Finns det någon bra plats där man kan träffas med allergiska barn?
    Max på Allum! Där brukar vi stanna till om vi ska ha mat. Lätt med parkering och så också. Fika är svårare, men då tar jag alltid med mig ändå, finns inget som funkar för sonen.
    Blå Myran tipsade ju om Åhlens också i Nordstan.
  • Kavat
    Blindness skrev 2009-09-22 11:17:52 följande:
    Jobbigt men du klarar det! Förstår att det är skönt att fått ett beslut till sist. Trodde ju ett tag att det var på bättringsvägen för er men är det redan skavt så är det. Syrra, och vi har bokat hotell till den 11/11 då vi ska vara helt barnlediga i två dagar o två nätter
    Vad skönt med barnledighet!

Det hade jag också behövt efter den här morgonen. Vilket liv.
  • Ninnie81

hej hej

har en som son är född 25 maj-07 och en som är född 18 maj-09

en liten fråga, är de bara ja som har en VÄLDIGT trotsig 2 åring?

Melwin 070525 Malcom 090518
Svar på tråden Majmammor 2007 del 13