jeaxx77 skrev 2009-09-15 10:37:32 följande:
Fru I: Tycker nästan att du skulle häva köpet iaf bara för att de burit sig så illa åt mot dig! Cara: Låter som en lyckad födelsedagshelg! Kan tänka mig att maken blev glad och överaskad Jag upplever Ullared väldigt varierande, ibland hittar man hur mycket barnkläder som helst och ibland ingenting. Tycker dock att det är lättare att hitta bra kläder till Vilja nu när hon är lite större mot när hon var liten bebis.
mmm nu hotar hon att anmäla mig för ärekränkning (hon hade ingen aning om vad de är hon ska anmäla mig för) för att jag skrivit om dålig kritik här på FL! Jag hade ingen aning ens om att hon får bemöta kritik som företagare här på fl i min inbox!! Butiken godkände ju reklamationen när vi var i butiken när de sa att däcken skulle skickas till oss när P&T öppnade efter semestern. Men enligt henne så sa de aldrig det.. HON var inte ens där!! Jag har massor med lagar om att jag kan anmäla dem för en massa saker.
och hur professionellt är det som butik att gå ut här på fl och bemöta kritiken genom min inbox och hota mig med lagar som hon inte har någon susning om?? När hon inte ens kan plocka upp telefonen och svara när man ringer och ber henne ringa upp! Man kanske inte ska starta ett företag om man inte kan såna enkla saker som konsumentköplagen och trevligt bemötande. Man säger inte i telefon att däckena kommer om 2veckor och sen ändrar sig till 2v till och jag står med leveransen här och ska kolla, "jag ringer dig senare idag" men inte ringer tillbaka osv... Hon inser inte att hon bara ger mer bränsle till elden när hon håller på så här!!!