• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Thullan

Det där med korten o spärra dem går inte bara det om man är plusmedlem? Kan inte detta så bra men jag är plusmedlem o har bara att utvalda kommer in på min sida för att slippa sånt, alltså jag väljer vilka jag lägger till i min adressbok.

Ja en fika nästa vecka gillar jag, tisdag eller torsdag passar mig. Jag kan mellan 9-13 de dagarna vad jag vet nu.

Ha det bra.

• mrsjoy
    FruGöransson skrev 2009-09-07 23:01:51 följande:
    Varning! Ni som har bilder här på familjeliv, det finns äckel som använder bilder just från FL och betygsätter snyggaste och annat äckligt!! Vill inte länka till den äckliga sidan (råkade hitta den av en slump) men spärra era bilder så att endast folk ni har i adressboken kan se dem. Deras strategi är att bli medlemmar för att få tillgång till andras bilder. Usch usch usch så äckligt! jag tog bort våra bilder...fundrar på byta bild i presentationen också...Ses på O'learys imorn!
    Usch vad tråkigt det är med såna äcklen.. jag har tatt bort de bilder Emilia är med på, förutom den i presentationen. Det är så tråkigt att man inte ska kunna ha bilder uppe utan att det finns konstiga människor som utnyttjar det.. fy:( man blir orolig..
    Tack för varningen!

Förresten kunde jag inte vara med på lunchen idag.. det blev aldrig av, jag o Emilia var på mammabarn gympa istället. Men vi följer gärna med nästa gång!
    Hoppas ni hade det trevligt.
    Kram
  • fru Ingeborg

Nu slår det snart över på mig!! De här med däckena tar aldrig slut!!
    Däcken som de skickade var feldimensionerade. De är klart att gummit kryper ut... Var borta på atteviks däckshop (har kontakter där) o de skulle hjälpa mig med de nya däcken så de går till på rätt sätt då de anklagat oss för att pumpat för mycket. Han försöker pumpa till 1 bar och de går inte, gummit bara släpper.. de står på däcken att man ska ha 2,4bar. Så tittar han på däcken, fälgarna och ser att de är inte rätt dimension på däcken!!! Ringer till kidzshoppen som HAR SEMESTER IGEN!!! Mannen ringer till återförsäljaren av vagnen som säger att de inte alls har haft den kontakten med butiken som butiken säger att de har haft.. Gud jag blir verkligen galen! Nu häver vi köpet och skickar tillbaka vagnen!!

• Thullan
    Katarina: Fina ni var i JP idag =)
  • Annizsj

Fru I--- Helt rätt, häv köpet, sådär kan de inte få behandla sina kunder! Nog bäst att handla av de stora kedjorna i fortsättningen. Surt iaf.

Katarina-- Såg er i JP, fina. Va stora barnen har blivit

Thullan-- OM du läser detta, jag går på Små o stora idag, har haft en ok natt så idag lever jag Känn efter hur du mår bara, tror ingen vill ha dit en massa baciller allra minst till sina bebisar!

• Thullan
    Annizsj: Jag kommer inte idag, mår inte bra o skulle aldrig gå nånstans där det finns småbarn när jag inte mår bra. Vill inte ens smitta mina små men det kan bli svårt. Kommer nästa onsdag om det inte är nåt annat jag bokat upp.
  • jeaxx77

Fru I, Vad tråkigt med din vagn Helt rätt att häva köpet! Tycker de har behandlat er väldigt illa.

Moder2B: Tack för varningen, ska genast ta bort alla bilder!
    Angående husfrågan så har vi inte vestämt oss hundra ännu så jag återkommer med mer exakt info om leverantör lite senare..(finns en tomt kvar om ni är intresserade )
    Vår tomt är på 1170kvm, Huset blir ett 1½plan med förhöjt väggliv alt. 2plan och det kommer stanna någonstans på 150-160kvm. Vi kör på så nära totalentreprenad som möjligt så i stort sätt kan vi om vi vill bara kliva in o flytta in när det är klart (Nu vill man ju vara med o rodda lite ändå men.. ) Vi räknar med att huset skall stå färdigt nästa vår.

Hoppas ni hade trevligt på lunchen igår.
    Här har vi haft en febrig liten tjej i flera dagar. Sprutan tog hårt den här gången. Visa har inte sovit på två nätter och hon vill inte ligga på sitt vänsterben så jag ahr svårt att amma henne på ena bröstet. Vi ska inte gå på bio idag utan är hemma och myser istället.

• Ohanna

Maria 89; Vad är det för mammabarngympa som är på tisdagar?

FruI; Vad mkt strul ni har med däcken! Det verkar ju aldrig ta slut- hoppas det löser sig nu!

Jeaxx; Kul att husplanerna snart är verklighet!

Tack för lunchen igår vi som sågs- var trevligt!

• Mattilda

Tack för lunchen även om det fick bli en snabbis för mig! kom hem just i tid för att Minerva skulle bli gnällig :)

Ohanna jag har inboxat dig om du inte ser det!

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09