• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • jeaxx77

Ha ha ha Ingeborg, det är ju skrattretande!
    Häv köpet bums!!

• fru Ingeborg
    jeaxx77 skrev 2009-09-16 18:04:30 följande:
    Ha ha ha Ingeborg, det är ju skrattretande! Häv köpet bums!!
    Vi hade tur mailet var felskickat... nu ska vi barsa se om de funkar!
  • Caranlachiel

fru Ingeborg: Usch vad trött man blir på det där jäkla företaget alltså! Blir helt matt varje gång jag läser om alla era vändor...

• FruGöransson

April: Jag förstår att ni vill ut och äta själva, jag känner STORT behov av vuxentid!!! Tyvärr måste jag till sthlm den här helgen annars hade vi fixat barnvakt och gått på bio eller nått...var evigheter sedan jag gjorde nått sånt

Fru Ingeborg: fattar inte att ni orkar med dem...hade hävt köpet för länge sen!

Annizsj: Vilken fin bild på pojkarna! och va stor Viggo har blivit! =) Så söta!

• fru Ingeborg

Vi har ju pratat med dem om att häva köpet flera gånger men de har ju alltid lovat att fixa fram däcken så vi får dem väldigt snart... eller så har de varit på semester så vi har inte kunnat osv.. men nu har maken satt på däcken på fälgarna och ska åka o pumpa dem.. *väntar spänt på att de ska funka* men det är stor skillnad redan nu sista satt han 1½ bara för att få på dem på fälgarna, nu gjorde han det på 3min!!! Hoppet finns att jag får köra vagn till dagis i morgon man ser även skillnad på däcken. Siffrorna har inte samma typsnitt och de andra vart i ett annat material (känns så i alla fall när man tar i dem).

ja vuxentid!! VI har ju tur att båda barnen somnar oftast runt 20 så de känns ju som man får lite egen tid då... men om en månad ska jag åka på scrapträff en hel dag i KUMLA och jag börjar bli nervös.. Hon har ju inte velat ta flaska än, men smakisarna går jättebra Så måste åka iväg några timmar i helgen så mannen får ge flaska. Måste se till att det funkar innan jag åker så jag inte åker till Kumla för att sen få åka hem igen och ta med mig mina samåkningskompisar hem igen!

• fru Ingeborg

en och en halv timme alltså satt han o försökte få på däcken sist

• jeaxx77

Vuxentid? Det hade vi en helg förra sommaren....det resulterade i en lillasyster Akta er för vuxentid!!!

• FruGöransson

HAHAHAHA! Vilken härlig kommentar Jeaxx!!

• Katarina m Leon o Matteo

Jeaxx; . Vi sover numera när vi får vuxentid så det är nog ingen risk längre!

April, bra italienskt kan man söka med lykta efter här i staden tyvärr. Salotto är bäst tycker vi men ibland kan maten dröja (dett är ju dock inget problem om man har gott om tid och vill njuta av några extra glas rödvin ). Säger som de andra Hemma och Anna-Gretas är bäst. Just nu ligger A-Gs i topp för mig även om det blir mer lunch än middagar tyvärr.. Hoppas ni får mysigt!!

• Katarina m Leon o Matteo

Stavas lykta så?

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09