• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Katarina m Leon o Matteo

nu åker jag på tennis så kikar jag in för ett taget beslut när jag är hemma igen!

• Mattilda

Katarina m Leon o Matteo skrev 2009-09-07 20:30:58 följande:

Någon som testat det där thaistället brevid bion? Det brukar ju se tämligen tomt ut, men det kanske finns en anledning till det? O'learys är ju stort och brukar ju vara trevligt, i alla fall kvällstid, någon som vet hur lunchen är? Det kanske kan funka??
    jag har gjort det och ätit buffen..var i stort sett tomt ja men jag som älskar thai buffer ger det ett plus! fanns även suschi buffe ( inget för mig dock!)
  • Ohanna

Ja- Åhlens eller O´learys kanske vore nåt? Byta blöja kan man ju göra i vagnen! Båda ställena är ju stora så alla vagnar får ju plats. Åhlens har väl ok mat- de har väl mer än den vegetariska buffén va? På O´learys har jag aldrig varit- har de lunch? Kanske är värt att testa? Vad tror ni andra- Olearys eller Åhlens? Bara det inte blir kaffe P är jag nöjd

• Caranlachiel

O'learys tycker jag låter trevligt!

• Caranlachiel

Asså allvarligt talat vad dåligt jag har ätit idag! En skål yoghurt med flingor, ett antal kokosbollar, ett par skålar ostbågar och... inget mer! Inte konstigt jag har huvudvärk.

• FruGöransson

Röstar på O'learys! Har aldrig ätit där men kul o testa nytt :)

• Thullan

Hej hej!
    Synd ni ska luncha imon, jag o Axel kan inte hänga på då jag är lite halvkrasslig. Ont i halsen o snorar. Hoppas på ny träff snart igen.
    Här hos oss händer det grejer, Axel har fått en tand o nr två är på g o idag lyckades han ta sig framåt ist för bakåt =) När man är 7 månader o 2 dagar är det dags tyckte Axel att låta saker hända för honom =)

Jobbigt för er som inte få sova på nätterna, peppar, peppar så sover våra barn väldigt bra o har gjort det nästa hela tiden. Kommer nån period då o då när Wilma drömmer eller ha växtvärk men det går över med ipren, Axel sover väldigt bra för att ha tänder på g.

Nu ska jag krypa ner i sängen o titta på tv innan John Blund dyker upp.

• FruGöransson

Hej Thullan!
    Undrade vart du tog vägen! Hoppas att du mår bättre snart. Va häftigt att det händer så mycket för Axel :) längtar tills Alice börjar krypa men just nu är hon inte ens i närheten

Länge sedan man såg EoD här också. .

• FruGöransson

Mattilda: Såg i andra tråden att ni ska på matprat, vet du om det finns platser kvar?

• Ohanna

Då tar vi O´learys då!!

Lunch imon Tisdag kl 11.30. Olearys

Johanna och Moa
    Sabha och Alice
    Katarina och Elise
    Annsofi och Minerva
    Jenny o Visa
    Maria & Emilia
    Annelie och Erik

Thullan; skoj med framsteg! Tänder å allt! Synd att ni inte kunde komma imon! Får bli en annan gång!

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09