E o D, skönt att ni piggat på er! Vad har du för bloggadress nu igen? Vi har sim på torsdag fm och sedan har jag bokat upp mig på lunch tror jag så vi kan tyvärr inte.
Moder, ska ni också bygga? *missat helt* Jobbigt med förkylning!
Cara, har du gjort några fynd?
Maria, suck o stön! Att det ska vara så svårt för så många att skilja på ditt och mitt! Hoppas inte allt för mkt av värde försvann!
Ohanna, krya på dig! Hoppas litens öga mår bättre nu! Ljummet vatten och torka inifrån och ut brukar hjälpa.
Mattilda, tror båda mina lillskruttar druttat i backen från sängen, det går så fort rätt som det är! Som tur är är det väl väldigt sällan som det går illa
.
Jeaxx, hon blir nog firad men det blir ju inte riktigt samma sak. L fyller ju mitt i sommaren och han har inte blivit firad än för att hans föräldrar inte lyckats klämma ur sig den födelsedagsberättelse med foton som dagis efterfrågat. Tycket att två-tre månader så där är rimlig väntetid!
Vi har köpt en liten buss, eller ja, det är ju en bil men det känns nästan som en buss, i helgen. Åkte ned till Malmö och passade på att skämma bort oss med hotell och shopping och besök hos vänner också. Hem gick det inte lika muntert så efter att ha stoppat på varje avfart i ett par mil för att ta hand om vår lilla hysteriska så insåg vi att det var långt hem och bestämde oss för en natt i Båstad. Tur att stugan stod där bäddad och klar för jag var helt slut när vi tillslut parkerade vid halv ett. Hemresad dagen efter gick som en dans och alla 3 barnen sov i över 2h. Märkligt!