Uscha vad jobbigt att 5-månaderssprutan verkar bita så på era små
. Tack för trevlig lunch i går tjejer!
Jeaxx, Trist att ni inte kom i dag för jag skrattade högt flera gånger, men jag förstår dig så väl. Hoppas på en bättre natt för er ikväll!
Idag har min lillskrutt blivit 2 år! Han var så fin i tidningen (såklart!). Frukost på sängen och paket föll min herre väl i smaken. Fick bl.a. en sparkmotorcykel modell prinsessa eftersom det var den enda som fanns kvar. Var på väg därifrån men så slog det mig att det enbart är mina egna fördomar som gör att jag inte köper denna rosa/lilaglittrande variant och att M inte lär bry sig. Mkt riktigt, den var nog mest poppis av alla paket han fick! Undra hur lång tid det tar innan han får veta att den är fel *suckar*. Nåväl, hade egentligen tänkt ha honom hemma men eftersom de ville fira honom på fsk så fick han gå. Hade fått paket och ballongkalas där så han var sååå nöjd. Under tiden gick jag på mammabio och åt lunch på fjällstugan. Därefter åkte vi, efter hämtning, till stadsparken och lekte och fikade. Sedan följde badhusbesök med pappa helt enligt tvååringens önskemål. Utröttad somnade han innan ens en slurk välling åkte ned, förhoppningsvis alldeles nöjd med att vara 2!