• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Caranlachiel

april19: Vi hade egentligen inte heller ett datum då vi blev ihop, så vi räknar från första kyssen.

Försökte åka iväg och träna imorse men på torsdagar öppnar gymmet 9.30 av nån anledning. Irriterande!

• Caranlachiel

Nu har jag rensat bland Eriks urvuxna kläder. Offas syster ska få barn i december så hon ska få gå igenom och se om det är något hon vill ha. Skönt att bli av med det! Behöll ett par saker som jag tycker är särskilt fina och vill behålla till nästa barn, men 95% ger jag bort.

Hittade för övrigt en bok om första året av Katerina Janouch i en av Eriks hyllor. Hade jag glömt att jag köpt. Jag som gick och funderade på Ullared och tänkte jag skulle köpa en sån bok, men det fanns inte. Jag är dum i huvet...

• Katarina m Leon o Matteo

Caran, ha, ha, så gör jag ofta känns det som . Vad duktig du är som rensar!!

Duktiga ni är som tränar! Kan man köra enstaa pass eller måste man skaffa månadskort? Ngn som vet?

• Caranlachiel

Katarina: Man kan köra enstaka pass, kostar 75 kr så det blir dyrare att göra så. Men går man inte ofta och regelbundet så är det ju skitsamma.

• jeaxx77

Katarina: Jag har anmält mig till ny yogakurs på yogacenter, sugen på att hänga på igen?

• april19

Katarina; Jag hörde om att man kunde köpa mammagympakort för 300/termin, annars kan man köpa 10 kort (då kan man träna vad man vill) för 450 spänn. Lockande? =)

• Katarina m Leon o Matteo

Oki, tack för info! Ja, borde nog köra ett mammapass i veckan också.. Ska kolla upp!

Jeaxx, vad gäller yogan så får jag nog avvakta dessa obskyra ställningar tills jag minskat i alla fall med 10  kg . Men vad kul! Är det bra??

• Caranlachiel

Herregud Erik råkade peta in sina fingrar i mitt öga. Är helt blodsprängt nu, inte vackert. Gör så jäkla ont!

• Ohanna

Caran; ajajaj- hoppas adet blri bättre snart! Hur 17 kan du träna dagtid på vardagarna? Vem tar hand om Erik?

• Caranlachiel

Ohanna: Det gör jag inte? På måndagar är Offa pappaledig så då kan jag träna, men det kommer bli på morgnarna då. Jag har möjligheten att träna tidigt ibland för Offa har flex fram till 9 och gymmet öppnar oftast 6:30. Men det lär bli främst kvällar för mig.

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09