Här är det fullt ös mest hela tiden.. Idag har jag t,ex. hunnit jobba några timmar, budat på ett hus, hämtat barn på dagis, lekt, städat, lagat middag, varit på Ls tennisskola, gått på vagnprommis, träningssimmat och så kollat på idol
. Nu ska jag läsa om Haijbys äventyr med kung Gustav innan jag sover gott (hoppas går ju..). Har inte hunnit läsa riktigt allt men hoppas ni har det bra allihop.
Fru I, ring försäkringsbolaget och kolla annars kanske?
Jeaxx, tack vare dig får E nu fortsätta sitt sim på torsdagar men numer på Rosenlund. Vilken tid var det ni skulle gå?
Annizsj, usch vad jobbigt ni har det.. Det är lätt at säga att det snart går över.. När man är mitt i det är det skitjobbigt!! Så kram till dig! Jag har alltid ammat och våra nätter har peppar, peppar funkat hyfsat ändå (fast jag verkar visst lyckligtvis sova trots att det hänger en liten sugpropp i bröstet en halvmeter bort har jag märkt..). Låter lite som om er lille är lite lättstörd? Det är inte så att han skulle sova bättre i eget rum tror du? Kanske testat redan? M var lite så och sov bättre när han fick eget rum.
Nä, nu måste jag dra till sängs tycker E..
Det krockar ev. lite med makens födelsedagsfirande men eftersom jag gärna vill skriver jag in mig..
Barn- och manfri tjejkväll hos Annelie 14/11
Annelie
Elin
ev. Jenny
ev. Katarina