Caranlachiel skrev 2009-09-28 08:30:37 följande:
Idag skulle jag till frissan men fick inte så mycket pengar från försäkringskassan så det får jag hoppa. Vi behöver köpa en ny bilbarnstol till Erik och pengarna räcker inte till både och tyvärr. Får bli nästa månad! Dessutom ska jag till tandläkaren om två veckor. Puh.Katarina och M2B: Ja basketen var kul. Är inget sportfan alls egentligen men de flesta sporter är ju roliga att se live, särskilt om det är någon man känner som spelar. maria: Kul! Jag skriver upp mig mest för att få komma iväg själv en sväng. Tupperwareparty 15/10Annelie
Vad tråkigt att det inte blev nån frissa. Men jag känner igen det där.. försäkringskassan är jag så trött på! Ingenting är rätt.. Du får se fram emot det nästa månad istället då:)
Vad roligt att du kommer på tupperwaren!
Det var ju en bra idé av dig att komma utan barn, då får man ju faktiskt lite egentid som du säger! Ni är välkomna alla andra med, med eller utan barn:)
Hoppas vi blir ett gäng!
Nu ska vi äta frukost o se på one tree hill (blev en sen frukost), sen är det matlagning... och ikväll sen får vi gäster o ska bjuda på tacos så då ska vi laga mat igen! Mysigt såna här grå dagar. Baka är ett annat tips, jag drog igång med bullbak igår o hade vänner över på fika på kvällen:)
Får se om man orkar ta sig ut i det här vädret, det är inte lockande men behövligt!
Kram på er!