• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Katarina m Leon o Matteo

Reserverar en plats på bion och kommer gärna till dig på tjejmys hos dig Caran om det blir en lördag eftersom vi simskolar och därefter myser på fredagskvällar! 3:e funkar fint här!

Igår hade vi dop och det var ju en sådan strålande dag och allt blev helt perfekt även om vi vår sena vana trogen kom till kyrkan 3 min innan klockorna började ringa. Hann i alla fall få på dopstassen . Härligaste prästen i världen hade vi också! Å sedan blev det massa tårta och skratt här hemma. Nu har lugnet lagt sig och lillflisan och jag njuter av en lugn morgon innan killarna vaknar. Idag blir det husvisning, united match och kycklingsstekning. Å just det kyrkoval är det ju också! Kram

• Lilla l83
    FruGöransson skrev 2009-09-17 13:16:26 följande:
    [citat]
    Lilla l: Det va länge sen! hur mår ni annars? Jaha, så du skulle inte rekommendera att man bygger då? Men anlitar ni ett företag som gör allt eller gör ni mycket själva? Får man fråga vem ni har anlitat isf? *nyfiken*

Vi mår bra..dagarna springer iväg..Leja är 8 och en halv månad redan! Hur är det med er? Det är härlig känsla att få bygga nytt men det är mycket, mycket mer än vad man tror och allt är så ovisst..Man vet egentligen inte vad huset är värt förens det är klart och du har haft en mäklare där...kan både vara värt mer änvad du betalat men det kan faktiskt vara så att det är värt mindre..inte kul.
    Vi gör den mesta shakten själva då det vara massa att fylla på våran tomt sen kommer vi att bygga garaget med föråd själva..skruva ihop ikea köket.. men snickarna sätter upp allt..sen kommer vi inte göra mer..Vi bygger med ekeforshus..gå gärna in på linalillalina.blogg.se om du vill se hur det framskrider.

Kram
  • mrsjoy

Vad roligt då blir vi några stycken på bion i alla fall! Om ni vill kan vi ju fika/luncha efteråt.. Jag har bokat plats 4..

• jeaxx77
    Barnvagnsbio på onsdag 23/9 kl 10.00 "They ugly truth"
    Maria & Emilia
    Kristina & Marley Rad 1 plats 5
    Jenny o Visa

Jag lunchar gärna efter bion men jag måste hämta lilla dagisbus halv två.
  • fru Ingeborg

Om det är någon som vill så är jag och Dzenita på IKEA vid 9 i morron för frukost

• mrsjoy

Barnvagnsbio på onsdag 23/9 kl 10.00 "They ugly truth" och sen lunch!

Maria & Emilia Rad 1 plats 6
    Jenny o Visa
    Johanna o Moa

• Katarina m Leon o Matteo

Jag sätter mi längst bak på bion för jag gillar det bäst. Är ju ändå inte så social i själva salongen .

Barnvagnsbio på onsdag 23/9 kl 10.00 "They ugly truth" och sen lunch!

Maria & Emilia Rad 1 plats 6
    Jenny o Visa
    Johanna o Moa
    Katarina o Elise Parkett, Rad 8, Plats 104

• Redberry

Hej!

Hoppas att det är bra med er alla. Jag var och såg The ugly truth i torsdags den var jätte rolig =) skrattade så tårarna spruta! Vad synd att barnvagnsbion krockar med mammastepen =( Hade varit kul att följa med på en annan film!

• fru Ingeborg

Hoppas ingen åkte till ikea för att äta frukost med oss idag.. D drog sig ur så jag stannade hemma. (men ingen signalerade ju här sååå)

Ni som bygger hus med mera.. ni kanske har koll på någon bra billig rörmokare. Tips mottages TACKSAMT! Har ju aldrig behövt ringa rörmokare tidigare.... Vi ska bygga ny toalett på nedervåningen (har ju ingen här nere...) o försöker göra en kostnadskalkyl.

• Caranlachiel

Ooohh nu har jag varit och styrketränat hela morgonen. Grymt skönt! Har inte gjort det på över ett år. Det är ju hälsovecka i kommunen denna veckan så det är gratis att träna på friskis. Perfekt tillfälle att börja tänker jag, har jag ingen ursäkt alls!

Offa är ju pappaledig på måndagar så jag kom hem nu och då ligger han och Erik och sover tillsammans i sängen. Så mysigt. Så jag fick lite extra egentid.

Senare blir det lunch nere i Huskvarna med en gammal jobbarkompis innan jag och Erik drar vidare till Ängelholm till min syster. Kommer hem igen på onsdag. Ska bli jättekul. Hon har ju en son som är en månad yngre än Erik så det blir kul att få träffa honom lite.

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09