• Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09
  • Ohanna

M2B; Låter jättehäftigt!! Kul present att få!

Maria; Då ses vi imon 840 vid ICA!

• Katarina m Leon o Matteo

Blev ingen bio här eftersom store killen ff varit lite krasslig och därmed hemma från fsk. Hiooas att ni som kunde haft kul!

• jeaxx77

Katarina: Tråkigt att det inte blev någon bio för er. Hopps busarna kryar på sig snabbt!! Det är ju tyvärr så med barn och framförallt när man har fler att ibland får man avboka men det är ju samma för alla. Tråkigt bara att det finns människor som irriterar sig på det.
    Bion var jätterolig och jag kom nyss på att jag knallat genom hela babyproffsen och en skoaffär med svart mascara utmed hela kinderna . Lite synd att alla blöj och mat-portioner tagits bort. Ska ta en allvarlig diskussion med biochefen om detta

• Katarina m Leon o Matteo

Jeaxx, tycker jag du ska göra! Undra om människor förstod att du skrattat eller om de var rädda för ett sammanbrott när de såg dig. Ja, det är ju tyvärr så när man har mer än ett barn att man inte alltid kan följa sina egna planer då de lite större verkar skaffa sig egna (onödigt!). Det kan väl inte finnas någon vettig människa som inte förstår det iofs, eller det kanske det finns? Nåväl, får hoppas att de inte får för många barn för då kanske de blir likadana själva . Nu är han i alla fall piggare igen Leon så vi hoppas på sim för lillflisan imorgon.

• FruGöransson

Hej tjejer!
    Hoppas filmen var bra, den verkar kul tycker jag :) Själv var jag och tränade på mammafriskis, vilket pass det var! Step är ju egentligen inte min grej men det här var helt ok. Lär ju ha härlig träningsvärk imorn ;) Sedan blev det lååååååång lunch med några mammor (kom hem för en timme sedan:)), jättetrevligt!

Nu ska jag umgås med min dotter som knappt har fått min uppmärksamhet idag (känns det som )

• FruGöransson

När man har barn så blir det ju inte alltid som man har tänkt sig/planerat och då får man avboka, självklart! Det hoppas jag att man förstår, vare sig man har barn eller inte

• Caranlachiel

M2B: Roligt med takvandring! Det har jag varit lite sugen på.

Här har vi också varit på bio idag. Jag och maken firar 4 år tillsammans (igår egentligen men då var ju jag i Ängelholm). Så svärmor har varit barnvakt ikväll och så gick vi på Jensens och åt och sedan bio. Hade tänkt se Flickan som lekte med elden men det var slutsålt så det fick bli Sommaren med Göran. Den var riktigt bra faktiskt!

• Ohanna

M2B; Kul att du gillade friskis! Jag vill oxå träna! Låter som ni hade superkul! Har varit förkyld nu i 3 veckor *suck*. Tänkte jag skulle bli helt frisk innan jag börjar träna men snart börjar jag träna ändå! Hur gick det att ha med Alice på friskis?

Jeaxx; Haha- kan inte fatta att jag inte kände igen dej först! Fast du satt ju längst bak så jag konstaterade att det varken var du eftersom du är blond men inte heller katarina eftersom hon är längre Mne lilla Visa växer ju och blir större hon med! Hur är det med Vilja nu för tiden då? Jag hoppas du inte fick några böter på bilen!

• april19

M2b; Jag trodde att jag inte hängde med nog i passet för att få träningsvärk.. men jädrans vilken träningsvärk! Jag har ont i varenda muskelgrupp i kroppen, så i morse passade jag på att gnälla lite inför min sjukgymnastande man, hans styrketräning är ingenting motför mammastep =)

Caran; Grattis på årsdagen! Är imponerad när man har koll på årsdagar, vi (jag) vet knappt när vi blev tillsammans (bara när jag först träffade min man, och när vi gick hem tillsammans, men tillsammans som par.. det är väldigt diffust =) )

Ni verkar haft det roligt på bion, och filmen hade jag gärna sett, men skön träningsvärk är svår att slå =)

Svar på tråden Mammor i Jönköping med bf vinter/vår - 09