Ohanna skrev 2009-09-21 20:48:44 följande:
Idag harde jag "Mamma-på-gräshagen-träff" hemma hos mig! Vi blev 6 mammor och 6 bebisar som bor inom en radie av 200meter från varandra. Var mammor jag träffat här på FL och på ÖF. Var kul att träffa dem allihop och deras bebbar. Jag hade bakat american cupcakes å kokat kaffe- var jättetrevligt Har reserverat biljetter till bion nu! Ska bli skoj att gå på bio! Emilia; ska vi promenera ned ihop om det inte ösregnar? Jag reserverade biljetter (man vet ju aldrig vad som händer när man har bebis... ) så jag måste hämta ut den senats kl 930 så i så fall måste vi gå 840 från Gräshagen. Kul att fika ihop idag oxå! Var så kul att se alla bebisar ligga ihop på golvet! Daniel var ledsen att jag inte fotat dem när de låg allihop på golvet- är ju inte varje dag man har 6 bebisar på vardagsrumsgolvet! Barnvagnsbio på onsdag 23/9 kl 10.00 "They ugly truth" och sen lunch!Maria & Emilia Rad 1 plats 6Kristina & Marley Rad 1 plats 5Jenny o VisaJohanna o Moa Rad 1, plats 7Katarina o Elise Parkett, Rad 8, Plats 104Sabha; Takvandra? Vad är det? Kul att ni hade det mysigt! Jag ska gå på bion på onsdag för jag är fortfarande lite förkyld men nästa vecka hoppas jag att jag kan jympa på friskis istället! Katarina; tre minuter låter svettigt!
Tack för idag Johanna! Det var mycket trevligt. Vi får ta kort nästa gång
Menar du mig eller vem menar du med Emilia? Det är ju min dotter.. :P Vi går gärna bort om vädret tillåter. Det är så skönt o promenera