Lesarah: Jag har ju också en resa inplanerad och tänker göra som du. Räknar med att köra helfart 9 veckor, upptrappning + halvfart 2,5 vecka och sedan ytterligare 5 veckor på helfart. Jag har förmodligen en jobbresa inplanerad inom ett par veckor och där är det värre för jag vet inte hur jag skall göra. Svårt att äta soppa om man blir utbjuden på lunch och middag, men jag får fundera eller om någon kollega kommer åka istället. Det bästa hade varit om resorna blev ihop så att jag kunde ta halvfart 3 veckor istället. Däremot kanske det är bättre att inte vänta in jämna veckor? Utmana dig själv med att inte börja på en måndag eller jämna veckor. Jag gillar inte alls att jag har startdag på fredag, vill helst börja en måndag dag 1 i en månad. Men då blir ju antalet startdagar ganska begränsat :)
Muminlina välkommen hit, försök sysselsätta dig mycket de första dagarna så du tar fokus från mat (helst aktiviteter då du normalt inte äter). Om Du vill finns en resultattråd också, länk längst upp.