Mozilla, du kan verkligen peppa en! Och att få vara ledig i två veckor, vilken lycka!!
Jag är helt slut idag, efter att ha haft sex barn hemma på höstfest igår, och efter att ha packat ihop nästan hela köket.
Vi får ju vårt nya kök den 9 november, och när vi satt och fikade med rörmokarna i lördags och berättade att vi skulle slänga vårt gamla kök, protesterade de och tyckte att vi skulle lägga in annons på nätet. Så det gjorde vi i lördags kväll. Och sen tog det 4 minuter innan vi var 3500 kronor rikare!!
. Dessutom spar vi nu in kostnaden för en container, så det blir ju massor av pengar!! Gissa om jag packar ner allt i det gamla köket med glädje?! Fast sen ska det ju bli verklighet också, så jag ropar inte riktigt hej förrän den här mannen från Växjö verkligen hämtat köket i morgon. Vi har en dock annan man som också är intresserad om det skulle bli något strul med den här första...
Vi kommer att vara utan kök i två veckor ungefär, så min man muttrar lite, men det passar ju himla bra i tiden att äta soppor just nu!
Ha det så bra, alla fina tjejer!