Tjejen83 skrev 2009-10-27 12:15:17 följande:
Hej hej.Är nu på min fjärde dag på helfart, och gått ner 3,2 kg...ja jag är vågnarkoman. Känner att jag vill väga mig varje dag, skulle bli nervös annars. Igår mådde jag pyton hela dagen, men så var det ju dag 3 också, den jobbigaste. Men jag överlevde och idag mår jag mycket bättre, tack och
lov.Om en timme ska jag till "mitt" XV och få en genomgång av maskinerna, ska bli skönt att komma igång med träningen, har ju bara promenerat hittills.
Vad skönt för dig att du mår bättre idag, jag är på min andra dag och mår jättebra. Inte hungrig eller nåt, har hunnit träna på XV idag på lunchen både kondis o styrka och varit ute o gått 2 gånger med kollegans hund!
Är oxå vågnarkoman men ska försöka hålla mig till en gång i veckan, hoppas jag kan!

Vi får följas åt lite eftersom vi är nybörjare båda två! Hur mycket har du tänkt att gå ner? Jag ska ner 40kg har jag bestämt mig men inte allt på helfart det tror jag inte jag orkar! Men 25kg på helfart ska nog gå man kan ju trappa upp o ta ett par veckor halvfart och sedan påt igen!