Muminlina skrev 2009-11-01 23:01:00 följande:
Mozilla: Vad jobbigt det låter! Men du har ju varit så duktig så kör halvfart ett tag, så kan du ju gå på helfart igen om du vill? Hoppas att du snart mår bättre iaf. Jag har verkligen haft en svacka nu, vi vägde oss på XV i måndags och då hade jag bara gått ner några hekto på en vecka. Jag hade dock inte tränat på nästan 2 v eftersom jag varit förkyld och sen fått bihålsinflammation. Tänkte att NU ska jag komma igång att träna men - jag kör omkull på cykeln i torsdags och fick hjärnskakning. Kan nog inte åka o träna imorgon heller MEN - jag vägde mig hemma idag, mitt på dagen - och jag har gått ner 15 kg sedan sista september! Jag blev jätteglad och har nu bestämt mig för att orka äta soppor till i februari! Ska skriva på avtalet nu i veckan, binder mig på ett år, testgruppen är nu över. Igår tog jag fram ett par jeans som jag inte kunnat ha på väldigt länge, de var nästan för stora, sånt är kul :)
Visst är det underbart när man kommer i kläder som man inte haft på länge! Jag fattar inte att jag redan nu har stl.42/M i kläder - det var den storleken jag satt att jag ville ha när jag gick i mål och till målvikten har jag (inte vägt mig sen i måndags) knappa 9kg kvar...helt sanslöst ju
Låter illa med hjärnskakning...ta hand om dig o skippa träningspass, gå istället lätta promenader. Vad sa läkaren om aktiviteter? Kram