• gumman grön

xtravaganza

Tråden för oss xtravaganzare där vi kan peppa och stötta varandra i soppätandet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:47
    Resultat över hur duktigt vi kämpar!
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m46494617.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-22 17:57
    Då hoppas vi den här länken blir rätt
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-02 07:17
    Recept tråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47714372.html

• Svar på tråden xtravaganza
  • kmh

Zhara: Hoppas yrseln försvinner och eftersom Du dricker ordentligt så beror det inte på vätskebrist. Jag tror det beror på att kroppen ställer om sig till det låga kaloriantalet och när kroppen vant sig blir det bättre.

Ikväll har jag varit och tränat step&styrka, det var jättejobbigt, men samtidigt så himla mycket lättare än när jag var där sist. Imorgon blir det dubbla pass träning, för resten av familjen är på utflykt och då skall jag passa på att träna lite extra. Målet är att gå ner 2 kg under min sista helfartsvecka och har plockat bort batterierna från vågen för att inte väga mig av misstag, eftersom jag vill vänta tills hela veckan har gått.

• BHJE

Nu har jag nästan precis kommit hem från fotosessionen som jag berättade om för ett par veckor sen. Så jäkla skoj jag har haft...haha...men shit så fattig man blev Vet att nån ville se bilder så jag slänger in länken till min sida på bilddagboken o dagens datum så kan man kika där om man vill
    moosie.bilddagboken.se/p/dayview.html&t=1256943601&id=420925267

• Zhara

Vilka snygga bilder! Sikken boost för självförtroendet

• kmh

Jättefina bilder Mozilla, vill också göra en sådan fotografering och det blir belöningen när jag nått min målvikt.

Har klarat av dagens träningspass, först uppvärmning på gåbandet + cirkelträning och sedan spinning 30 + core 30. Det känns bra och nu skall jag ta tag i tvätten som håller på att svämma över mitt hem. Om en vecka skall familjen iväg på semester och nu är det dags att börja packa, så att jag slipper stå mitt i natten sista dagen.

• BHJE
    Zhara skrev 2009-10-31 17:06:06 följande:
    Vilka snygga bilder! Sikken boost för självförtroendet
    Tack! Och ja, man är ju en aningens förvånad över att man lyckats se nått ut på bild o fasiken så skoj det var. Kan varmt rekommendera det även om fotona kostar en del
  • BHJE
    kmh skrev 2009-10-31 17:34:26 följande:
    Jättefina bilder Mozilla, vill också göra en sådan fotografering och det blir belöningen när jag nått min målvikt. Har klarat av dagens träningspass, först uppvärmning på gåbandet + cirkelträning och sedan spinning 30 + core 30. Det känns bra och nu skall jag ta tag i tvätten som håller på att svämma över mitt hem. Om en vecka skall familjen iväg på semester och nu är det dags att börja packa, så att jag slipper stå mitt i natten sista dagen.
    Det var sjukt kul o värt varenda krona! Åhh...vad najs med semester. Vart bär det av? *ler*
  • kmh

Thailand, har aldrig varit där eller någon annanstans i Asien tidigare så det skall bli härligt. Kämpar nu med att nå mitt delmål på 70 kg innan vi åker, hade 2 kg kvar i fredags och har de sista veckorna legat ungefär på 1,5 kg per vecka, så nu ligger jag i lite extra med träningen (kanske inte hjälper eftersom den bästa veckan var när jag inte gjorde någonting alls).

Skall bli gott med att äta mat igen också, eftersom det blir halvfart då. Undrar hur mycket man går ner när man går på halvfart? Och är det någon som vet om det är ok att äta skaldjur under upptrappningen eller om det är för starkt för magen?

• Klunsen111

Idag är jag helt slut och känner mig risig. Har verkligen sug efter riktig mat...

Mozilla: Skitbra bilder!! Är de tagna i Malmö?? Ska kanske ta något liknande den 14/11. Kul!!

• misslindis

kmh - min coach åt räkor första gången...något annat har jag inte hört att det kan vara dumt.
    Tror det är Camebridge som säger att man får ta några räkor(vid något tillfälle)....Salt o gott

• BHJE

kmh:
    Låter alldeles underbart. Jag har heller aldrig varit där men min mamma o hennes sambo åker vart år sen tre år tillbaka. Och ditt delmål kommer du garanterat att klara innan dess

Klunsen111:
    Nae, dom är tagna i Helsingborg

För egen del har jag haft ett par tuffa dagar med en hel del yrselattacker, jag fryser sjukt mycket hela tiden o oavsett om jag klär på mig alla kläder jag äger. Tror detta är vad man menar när man säger att kroppen säger ifrån när det är dags att börja äta? Vill ju helst köra de fyra veckor till på soppa som jag planerat men fortsätter det såhär får jag nog bryta o börja trappa upp

Svar på tråden xtravaganza