gumman grön skrev 2009-11-02 13:29:00 följande:
mozilla jag kommer ihåg piggheten efter första målet mat, härligt Det går mycket förkylningar och influenser nu, så ni gör rätt i att kurera er och kanske äta något extra om kroppen behöver det. Det viktigaste är ju att ni ska må bra Har själv börjat om halvfarten på nytt då jag inte fixat den i helgen. Har fått så jobbiga besvär med min mage, och då är det inte precis massa grönsaker man är sugen på, så helgen har väl inte gått bra alls ur matsynpunkt. Men har fått läkartid i morgon bitti, hoppas att det ger något.
Vad bra att du fått en tid hos läkare så man får kolla upp det ordentligt. Inget skoj alls när magen spökar. Min sambos mage har varit ur funktion i alla år jag känt honom men efter att vi startat denna resa mår han kanon i kistan...hoppas det håller i sig för honom. Han har också varit hos läkare men där är inget man kan göra. Hoppas du får bättre besked än så
Åt mitt ägg vid 11-tiden och nu var det dags för mellis. Känner ingen hunger alls men tog mig en soppa ändå. Kom precis på att jag inte fryser idag! Ljuvligt