• The straight way

Ramadhan

Assalamu alaikum

I morgon är det första Ramadhan, må Allah acceptera eran fasta och dyrkan.

Här kan vi ägna oss åt frågor som berör denna välsignade månad från rättsliga frågor till snack om mat och hälsa.

Ramdhan Mubarak!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-24 12:41
    www.islamonline.net/english/ram2002/index.shtml

• Svar på tråden Ramadhan
  • LinaP

Tack för alla era svar!

Det där med bakning är en bra idé, jag älskar att baka så det blir nog något sådant, och sen presenter till barnen. Något litet bara, de är 9 barn och jag är en fattig student så har inte råd med så mycket. Men nu har jag ju en månad på mig att planera så jag ska nog kunna hitta något fint som passar deras personligheter. Svårast är de 2 stora pojkarna, 15 och 18 år, har ingen aning om vad killar i den åldern gillar...

• JMina
    The straight way skrev 2009-08-25 00:08:46 följande:
    9 barn masha Allah :D
    Ja visst är det fantastiskt? {#lang_emotions_smile}

Själv får jag inte till ett enda, känner mig lika fertil som en hink grus.
    ♥ Saknar ett barn i mitt liv ♥
  • The straight way
    JMina skrev 2009-08-25 00:30:17 följande:
    Ja visst är det fantastiskt? Själv får jag inte till ett enda, känner mig lika fertil som en hink grus.