Amiras mamma skrev 2009-08-31 10:53:06 följande:
The straight way skrev 2009-08-31 10:42:18 följande: Du har så fel så det bara skiner om det märks att du är medveten om det. Du vet själv,och det kan alla läsa om för den tråden finns i religiontråden,att dom wahbister som sparakde ut den shiamuslimen gjorde det när han bad sin dagliga dugur-salat.Istället för att lägga pannan på gålvet där alla gick barfota ville han lägga sin panna på lera som är torkad.Då en bit toalettpapper också hade varit lika rent då det är gjort av träd från naturen men han hade sin turbah med sig om han skulle vara tvungen att be ute,men han fann mosken och bad då där..wahabisterna sparkade honom medans han gjorde sudjud till Allah.Som alla muslimer gör i sin duhur-bön. Ja,hur kan vi förstå Kornane helt själva utan kunskap?Nej på sånt vis uppstår terrorister och andra idioter.För att utöka din kunskap om dom rättlärda rekommenderar jag dig videolänken.
Du har inte mer rätt genom att dra upp en berättelse trots du inte var med för att smutskasta salafiterna. Vad jag vet har de inga problem med shia som ber hos dem, men de blir jäkligt arga om de ser nån i deras lokaler tillbedja någon annan än Allah. Detta diskuterade vi innan, onödigt att dra samma visa igen. Jag har också skrivit till dig att ni shia slår ihop era böner så jag tror inte att ni skulle missa er bön om ni fördröjer duhur och slå ihop den med Asr.
Jag behöver inte kolla dina länkar som inte säger mig ett skit. Ta du och studera arabiska och läs själv vad shia gömmer i sina källor som ni shitiska konvertiter inte har tillgång till eller inte kan läsa med egna ögon.
Nu tycker jag du ska lägga ner ditt snack om shia, tråden handlar inte om deras lära. Ramdhan för oss betyder att avstå från mat, dryck, sex och även rökning, och om shia tillåter rökning är det inget som intresserar oss.