• The straight way

Ramadhan

Assalamu alaikum

I morgon är det första Ramadhan, må Allah acceptera eran fasta och dyrkan.

Här kan vi ägna oss åt frågor som berör denna välsignade månad från rättsliga frågor till snack om mat och hälsa.

Ramdhan Mubarak!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-24 12:41
    www.islamonline.net/english/ram2002/index.shtml

• Svar på tråden Ramadhan
  • Amiras mamma

The straight way skrev 2009-08-31 18:54:45 följande:

Inga fel i citatet Amiras mamma. Nu får du lugnt vandra vidare med Allahs beskydd.
    Jag har inte skrivit bla bla bla så visst är det något fel.
  • Sanningens väg

Amiras mamma skrev 2009-09-01 10:08:33 följande:

The straight way skrev 2009-08-31 18:54:45 följande:
    Jag har inte skrivit bla bla bla så visst är det något fel.
    Han menar nog att det betyder "bla bla" för honom.
  • Sanningens väg

Nu har man paus på 7 dagar vilket kan inte bli mer lägligt i och med att barnen är magsjuka.

• Amiras mamma

Sanningens väg skrev 2009-09-01 15:21:21 följande:

Amiras mamma skrev 2009-09-01 10:08:33 följande:
    Han menar nog att det betyder "bla bla" för honom.
    Ok,men det står att jag har skrivit så,det står att han har citerat mig och svarat mig ok.Jag har aldrig skrivit bla bla bla,så citatet är fel..OM han nu inte är så lömsk att han tar ett inlägg och spar alla b,l och a:n och sätter ihop det till bla bla bla och sen får det att se så ut..jaja whatever,att jag har gett honom shias svar och han inte kan hitta på fler lögner fick honom kanske att tappa lusten.
  • Jmia
    Amiras mamma skrev 2009-09-01 15:33:15 följande:
    Sanningens väg skrev 2009-09-01 15:21:21 följande: Ok,men det står att jag har skrivit så,det står att han har citerat mig och svarat mig ok.Jag har aldrig skrivit bla bla bla,så citatet är fel..OM han nu inte är så lömsk att han tar ett inlägg och spar alla b,l och a:n och sätter ihop det till bla bla bla och sen får det att se så ut..jaja whatever,att jag har gett honom shias svar och han inte kan hitta på fler lögner fick honom kanske att tappa lusten.
    Man kan skriva vad man vill i ett inlägg man citerar. Bara som en parentes.
  • Amiras mamma
    Jmia skrev 2009-09-01 15:37:12 följande:
    Man kan skriva vad man vill i ett inlägg man citerar. Bara som en parentes.
    Jaha det visste jag inte,det förklarar saken..synd att det ska bli så lågt att det skrivs klara lögner och påhittade citat.Men ok,nu ska jag inte ta upp er tid här mer,min mening var endast att rätta osanningar om shia som spreds vind för våg här.Önskar er en forsatt trevlig Ramadan inshAllah!
  • oOHalalOo

Sanningens väg skrev 2009-09-01 15:22:19 följande:

Nu har man paus på 7 dagar vilket kan inte bli mer lägligt i och med att barnen är magsjuka.
    Jag hoppas barnen piggnar till snart inshaAllah.
  • minmamma

Hahaha, tack för skrattet "The straight way", du vet inget om shia...
    Ha en fortsatt trevlig Ramadan allihop!

• Flygande Mattan
    oOHalalOo skrev 2009-09-01 19:04:08 följande:
    Trist tråd det har blivit....
    Jag var ju tvungen att sluta fasta pga att jag tappade humöret totalt. Det verkar vara det som har hänt i den här tråden också. Den kanske skulle vara låst när det är ljust? Det borde väl någon på familjeliv kunna ordna.
Svar på tråden Ramadhan