The straight way skrev 2009-09-02 15:10:33 följande:
Amiras mamma skrev 2009-09-02 15:02:01 följande:
Jag älskar inte wikipedia alls, du fick länkarna i brist på annat och du som klagade på att jag postade länkar på arabiska borde vara tacksam att du får länkar på de språk du förstår. Salafiterna är mina bröder, men det betyder inte att jag anammar samma lära som dem. Den lära jag följer är inte heller mjuk mot den shitiska sekten. Våra stora imamer Abu Daowd och imam Abu Ali är mest hatade av dina ayatollor, de var inte salafiter i den benämning du tror veta om dagens salafiter. Nej ärligt talat blir jag skrämd när jag befinner mig där det finns shia. Er sekt tillåter prostitution, sexuella övergrepp mot bebisar, hasch, heroin, rökning ja allt hemskt. Jag blir också förbannad när någon talar om att terroristerna i Hizboollah är muslimer. Din sekt är inte en del av islam å var snäll och sprind inte såna missinfo om islam genom att referera till den shitiska sekten. Sunnimuslimer är verkligen trötta på att försvara sig mot missuppfattningar som shia har med att göra.
Men deras sekt är acceptabel från din sida menar du? För varför beskriver du inte wahabister som likadana som sunnimuslimer annars?
Du ger aldrig en länk där dom giltliga fiqhfrågorna existerar.Du kopierar sidor från Gud vet var eller från böcker skrivna av någon ayatollah men inte från deras giltliga utlåtanden som gått över till andra marijah också.Det är lite komiskt att läsa..