• The straight way

Ramadhan

Assalamu alaikum

I morgon är det första Ramadhan, må Allah acceptera eran fasta och dyrkan.

Här kan vi ägna oss åt frågor som berör denna välsignade månad från rättsliga frågor till snack om mat och hälsa.

Ramdhan Mubarak!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-24 12:41
    www.islamonline.net/english/ram2002/index.shtml

• Svar på tråden Ramadhan
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 17:28:30 följande:

För du vet helt enkelt inte vad det är.
    Men du vet förstår jag, Herr ödmjukhet själv?
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 17:42:49 följande:
    För mig är en klar vink om att när man får höra något som är ytterst tragiskt så brister oftast kvinnor ut i gråt medan männen inte gör det.
    Det där var så dumt att jag knappt orkar kommentera.

Givetvis brister även män ut i gråt över tragiska saker, och givetvis finns det kvinnor som INTE per automatik gråter över tragiska saker bara för att de har en slida istället för en penis.

Vilken härligt svart/vit värld ni lever i. Så enkel.
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 17:44:51 följande:
    Jag ser bara en fråga som ställs. Jag tror du missar nåt här. Det är inte förbjudet för muslimer att diskutera sinsemellan, att diskutera innebär att ställa frågor för att få svar.
    Du tycker att han diskuterar, jag tycker att han sysslar med nåt helt annat.
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 17:46:14 följande:
    OM du vill diskutera med mig framöver så vårda ditt språk, dvs lämna förolämpningar på din egen bakgård. Klarar du inte av det så behöver du inte vända dig med inlägg till mig framöver.
    Om du är så känslig behöver du inte svara.
  • oOHalalOo
    Henom skrev 2009-09-23 18:00:42 följande:
    Det där var så dumt att jag knappt orkar kommentera.Givetvis brister även män ut i gråt över tragiska saker, och givetvis finns det kvinnor som INTE per automatik gråter över tragiska saker bara för att de har en slida istället för en penis.Vilken härligt svart/vit värld ni lever i. Så enkel.
    Det är inte dumt alls som jag ser det utan speglar rätt väl verkligheten.
  • oOHalalOo
    Henom skrev 2009-09-23 18:04:36 följande:
    Om du är så känslig behöver du inte svara.
    Fine, om du inte är villig att visa respekt så gör ditt val.
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 18:08:04 följande:
    Det är inte dumt alls som jag ser det utan speglar rätt väl verkligheten.
    Nej, det speglar enbart er egen ihopknåpade tillrättalagda "verklighet".
    Ni instämmer i allt Allah och hans profet säger, hur helt uppenbart uppåt vägarna galet det än må vara. Hjärntvätt.
  • The straight way

Henom

Du sysslar med nått annat än att diskutera, det har fler lagt märke på.. Eftersom du förolämpade den mest heliga person för mig kommer dina inlägg vara obesvarade.

• Henom

The straight way skrev 2009-09-23 20:27:26 följande:

Henom Du sysslar med nått annat än att diskutera, det har fler lagt märke på.. Eftersom du förolämpade den mest heliga person för mig kommer dina inlägg vara obesvarade.
    Ändå har du skrivit ett flertal svar till mig redan? Svårt att hålla dig?
  • The straight way

Henom

Sen jag läste din förolämpning blev det stopp. Inga fler diskussioner med dig om du fortsätter med det så du väljer själv.

Svar på tråden Ramadhan