The straight way skrev 2009-09-22 10:07:15 följande:
Jag har aldrig sagt att jag är en from muslim, tvärtom jag är en dålig muslim och hoppas på att bli bättre. Men du som kristen borde väl vara from för vad jag hört så blir man en annan människa när man omfamnar Jesus? Man blir bättre, mer ödmjuk, kärleksfull etc. Betyder det att din tro på Jesus gjort dig till en dålig kristen? Hmmm ...Ja det låter trams och lögn det om kvinnans känslighet, läste iaf en tråd där en kristen uttryckte samma ska, dvs kvinnor är känslosammare än män. I detta fall är det väl åsikterna som ser olika ut, beror på vad man tror på och tycker? Förresten, varför skrattar du så mycket?
jag är ingen pingstfrälst, det är de som pratar om alt sånt där. Genom bön, fasta etc blir man bättre, men jag är dålig på att följa reglerna, så är det. Inget du behöver bry ditt lilla huvud med iaf.
Du, inte from? Som talar om för andra muslimer på forumet hur fel de har då de inte köper allt rakt av, då de har andra tankar än dig? Du skämtar va?? Du är ju muslimen nr 1 på FL!
Att kvinnor är mer känslosamma, vad har DET med parfym, kåthet etc att göra??? TRAMS TRAMS TRAMS är vad islams lärda säger om kvinnans natur. Kvinor kan inte bli kåta på andra än sina män, liksom, vad är det för svammel? Har inge temot islam, men har mycket emot dumhet. Och detta, det är dumhet, rakt av.
Gissa varför jag skrattar? Kanske för att nån skriver så otroligt skrattretande saker varenda dag! HAHAHA