• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Höst flickan

fråga på gumman

ett FET kostar 8500:-
    har just nu högkostnadskort..man kommer upp i det rätt fort, så medecinen är gratis.
    tar crione en gång om dagen.
    finns ingen hcg spruta.
    dock har jag tagit ägglossningsspruta denna gång, men vi kör på ostimulerat i stort sätt...dvs inga tabbletter som styr min egen ägglossning, utan jag har haft normal äg..dock lite hjälp av sprutan.

har fällt ut skyddsnätet i form av att jag får göra nytt ivf dirrekt om mensen tyvärr kommer.

då blir det omstart med 3 pack..a 53 000 till...*svettigt*

men nu SKA jag bli tvillingmamma pepp pepp pepp!!!!

KRAM

• Höst flickan

kl 30 och 30.

dom ser hur embriona ser ut..o eftersom det "bara" var 2 kvar vågade dom inte odla dom längre, det är trotts allt bäst i livmodern..

tror dom tinades runt 9 i morse...och då ser dom hur dom klarat det...o på det planerar dom sen vidare hur man ska göra.

sist var det 5 som överlevde upptiningen, då anser man att man har råd att långtidsodla.

• Prisssan

Höst: Stort lycka till nu vännen♥
    Du som inte heller ska vaccinera sig, hur gör du med din flicka?

Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams...
  • Höst flickan

13 och 30

min tös ska slippa det oxå..är lite skraj för det vaccinet o känner 2 som haft influensan o den ena hade hjärtproblem, men dom överlevde garanterat.

tror det är så överdrivet allt.

• Prisssan
    Höst flickan skrev 2009-09-16 17:59:00 följande:
    13 och 30 min tös ska slippa det oxå..är lite skraj för det vaccinet o känner 2 som haft influensan o den ena hade hjärtproblem, men dom överlevde garanterat. tror det är så överdrivet allt.
    Tror också att det är överdrivet.. det sägs ju att denna tom är mildare än andra men att fler smittas.
    Det dör ca 2000 människor av vanliga inf var år i bara sverige. Och det är ju många äldre och med tillkommande komplikationer visserligen.
    Men de fall de lyfter fram är alltid de yngre bara.
    Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams...
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-16 22:28:15 följande:
    Tror också att det är överdrivet.. det sägs ju att denna tom är mildare än andra men att fler smittas. Det dör ca 2000 människor av vanliga inf var år i bara sverige. Och det är ju många äldre och med tillkommande komplikationer visserligen. Men de fall de lyfter fram är alltid de yngre bara.
    ja, det är ju det som skiljer denna influensa lite åt dom andra..det är i vår ålder det är värst....
    men då ska man ha andra problem.
    Vet inte om din epelepsi räknas som problem i denna kategori.

kram
    Vill ni kika in på min sida så fråga mig.
  • Åttan

testade imorse å det blev som jag trodde "inte gravid" så jag ska ringa idag tänkte jag så att jag kan få komma in på ett VUL, har en sån fruktansvärd älvärk el vad det är- mycket kraftigare än vad jag brukar ha, känns ungefär som den värken jag hade samma dag som ÄP... skumt! Bävar lite för att ringa in bara då jag inte tycker om att behöva förklara mig gång på gång på gång på gång!

• Höst flickan

kram jeskan

Jag hade jätteont några gånger efter et och en gång vid ett fet runt i mitten av månaden, även efter..högg rejält.
    Hoppas du får en ordentlig mens nästa gång så du ser att kroppen är normal igen.
    kram

Vill ni kika in på min sida så fråga mig.
Svar på tråden Syskonlängtan 4