• Prisssan

Syskonlängtan 4

Här finns vi, som har ett barn men svårt att bli gravida med tvåan.

Nu kämpar vi vidare!

(Vi är lite småbitchiga,
     så har du bara försökt i några månader så passar du inte in här. 

Så det är faktiskt på egen risk...

Denna tråd ligger i svårt att få barn forumet, normaltiden för att bli gravid är upp till ett år.

Först efter det, så får man komma och börja med utredning.)

Jeskan är vår lilla maskot
    Hon längtar nämligen efter sitt första barn, inte syskon som vi andra
    Life is a fucking bitch...
  • Svar på tråden Syskonlängtan 4
  • Åttan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-17 10:06:29 följande:
    Sa dem vad de kunde bero på?!
    nee.. det dem sa var att om det låg kvar nå gammal skit så borde jag ha inflamations symtom.. men men jag vet inte.. kanske därför jag har dubbelt så ont nu än vad jag brukar ha vid äl
  • Prisssan

Vem är miss Inga? P-Skådis

Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams...
  • Prisssan

Hmm...det var det ju inte{#lang_emotions_embarassed}

• Mammiztill2
    Prisssan skrev 2009-09-17 11:24:15 följande:
    Hmm...det var det ju inte
    Nej miss inga ha heter Martin.. hihi träffat han för flera år sen. så de är rolgit att han nått dit han önskade men tyckte vissa bilder på honom/henne var rätt lik Anna Anka
  • Prisssan
    Mammiztill2 skrev 2009-09-17 11:28:50 följande:
    Nej miss inga ha heter Martin.. hihi träffat han för flera år sen. så de är rolgit att han nått dit han önskade men tyckte vissa bilder på honom/henne var rätt lik Anna Anka
    Jag såg det

Tittade inte på hollywood fruarna... får panik på sådana kvinnor. Varför var alla tre blonderade, operareade kvinnor?
    Får man inte vara naturlig utan nanny om man är rik
  • Höst flickan
    Prisssan skrev 2009-09-17 11:30:03 följande:
    Jag såg det Tittade inte på hollywood fruarna... får panik på sådana kvinnor. Varför var alla tre blonderade, operareade kvinnor? Får man inte vara naturlig utan nanny om man är rik
    he he..det får du nog, men inte i hollywood ..o svenska brudar SKA ju vara blonda.
  • Åttan

Oktober kanske är en lycko månad.. då är det ett års jubileum i IVF svängen

• Prisssan

Ja! det väljer jag att tro på! Och min op+ spolning+ vitaminer+ Roxy´s åtta års dag och vår nio års dag kanske ger oss lite tur

Åttan skrev 2009-09-17 15:43:06 följande:
    Oktober kanske är en lycko månad.. då är det ett års jubileum i IVF svängen
    Höst flickan skrev 2009-09-17 13:16:22 följande:
    he he..det får du nog, men inte i hollywood ..o svenska brudar SKA ju vara blonda.
    Åh,,jaha..därför alla tror att jag är utlänsk? Visserligen har jag en tysk mamma... min man ser mer svensk ut än jag Han och Roxy ser riktigt nordiska ut.
    Han är från rumänien och Roxy blir då halvrumänsk, en fjärdedel svensk och en fjärdedel tysk. (Tror jag )
  • Prisssan

Morning..morning.. idag händer inte mkt. Ska slappa här till tolv och sen jobbar jag till 21. Sen ska jag förföra min man eftersom vi nog inte kan ha sex på ett tag sen{#lang_emotions_cry}
    Funderar på svart genomskinligt nattlinne och stayups... funkar det tror ni

♥Kärlek, fnitter och annat rosa fluffigt trams♥
  • Trollmor

Känner mig riktigt låg idag Redan innan ÄL. Hoppas det är biverkningar bara o inte förändrat allmäntillstånd

Roat mig med att kolla vilka biverkningar som matchar mitt mående...

Pergo
    Sömnlöshet, viktökning, trötthet, håravfall, depression, humörsvängningar.

Zidoval
    Onormala flytningar, hudklåda, bullrig mage/väderspänningar/gaser, irritationskänsla, sömnsvårigheter, depression, trötthet.

Måste nog skriva ut o visa min man. Så kanske han har förståelse och står ut med mig... Stackarn

Svar på tråden Syskonlängtan 4