Trollmor skrev 2009-09-16 08:10:40 följande:
Höst: Håller tummarna för era eskimåer! Spännande Cellisen: Oj, skynda skynda. Hoppas stressen nu på morgonen inte förstör dagen... Vi sov lite längre med flit idag. Brukar ta lite tid att komma i ordning här med en liten 3 åring som vill väldigt mycket på sitt sätt. Men jag är en hopplöst dålig mamma och har börjat sätta på TV´n på morgonen Då äter hon, vi hjälps åt med kläder, tandborstning o hårborstning utan protester när hon tittar samtidigt. Plötsligt har vi haft en halvtimme över på morgonen Så varför inte lixom??
Vi har själv TV i vårt sovrum så då tösen inte ligger hos oss på natten, så kommerhon in d hon vaknat och sätter sig bredvid mig, hon slår på tv:n som jag oftast natten ändat till barnkanalen. Äter oftast frukost i sängen, med var sin bricka, ja upplever att vi båda tycker de är en mysig start på dagen som annars är rätt stressfylld.
Höst flickan skrev 2009-09-16 08:13:15 följande:
dom tinar alla pga av våra många misslyckande, hon vill se hur dom utvecklas.4 dog ju sist av 5..ja..varför dom inte långtidsodlade dom dirrekt...antagligen för att dom inte trodde det skulle behövas.kram
Önskar er All lycka till och håller mina tummar för gott resultat!
ANG. vaccinet då jag förra veckan tror ja såg på svt2 med hon cattis?! var de experter som hade debatt om detta, och att man (då) inte visste exakt ev biverkningar, för vissa av de som fannsi vaccinet har man ju innan använt, men det som de har satt till visste man inte helt & hållet vad ev biverkningar skulle kunna bli.
Jag tror ja kommer att vaccinera iaf mig. Om jag får och kan för läkare. För just nu sätter 2 läkare stop för mig att ens behandla mig för bla smärtor med blodkärlsvidgande allt innan man vet hur de ska göra med min Bi sak... *Så kommer inte det sökordet upp på sökmotorn om någon söker efter ordet*
Reuatologen jag var hos igår skulle eg ställt in mitt besök då dem samma dag blivit sammankallade till Möte ang svininfluensan. Inte skaka hand och inte vidröra varandra mer än nödvändigt sa han. Sen berättade han att smittskydds läkarna har varnat för att de snart skulle vara igång, vet inte om han nämnde ngt om 2 veckor och att man vet ju inte hur hårt de kommer att drabba en så man hoppas på vacin snart så man slipper det sa han och han själv skulle vaccinera sig.