vart hos dr med mitt barn idag. ska på å-besök igen om en månad. Ska ta blodprov och kolla upp ev allergier som orsakar detta med magen. Fortsätta med medicin 1-4 påsar/dag. Få schema hur vi & personal ska hjälpa henne med inhalation med astma medicinen om s behövs. Och får inte ät laktos överhuvudtaget på dagis.
De kommer skrivas en remiss till Barnsjukgymnast på barn habilitering, Och på nästa besök kolla upp vikten igen. då hon gått ner ett halvt kilo.
Men måste in till sjukhuset i morgon igen, träffa diabetes ssk:a skulle låna hem en apparat?! och ska lära mig sticka tösen. sen få utskrivet några stickor?! Låna den i en månads tid. undra va såna stickor kostar?!
Min Gyn läkare ringde igår, han e bara så go! så omtänksam. Ska på besök till honom i slutet av månaden. för koll så ja ingen cysta har, Sen ta ställning till om ja ska börja på metformin igen. Sen ville han veta vad som hänt/händer kring min binjure.
Så att min läkare igår ringde, för att höra hur jag mår, hur jag har de, familjen har de.. Fan de är GULD värt!! de är nästan rena botemedlet
Fick idag kallelse för mitt barn att få komma och vaccinera sig nästa vecka.
Men om man är allergisk mot ägg, eller reagerat mot tidigare vaccinationer eller tar mediciner måste man först kontakta beh. läkare innan man får göra vaccinationen.
Måste kila nu. kommer in senare ikväll. ha de gott